artifushion Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Et bilde det jeg tok nylig i Tromsø hos min mormor. Jeg satt på terrassen og leste avisa da dette insektet landet på avisa. Måtte ta et nærbilde med mitt Canon Ixus 55 som jeg hadde for hånd. (Jeg er ikke sikker på hva slags insekt det er så hvis noen kan hjelpe meg så hadde det vært flott) Bildet er ikke croppet, manipulert eller redigert på noen måte. Kun skalert. [Takk til ET-media for info om at det er en blomsterflue] Endret 19. juli 2007 av artifushion Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Hmm, kanskje det er en babyveps? Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Fint bilde, desverre er du litt uheldig med bakgrunnen, noe som drar fokuset vekk ifra vepsen. Hadde du fått vepsen og avisa lenger til venstre i bildet, og droppa den.. blomstrete dama (?) i bakgrunnen hadde det blitt fint. Eventuelt hatt det som det er med neutral bakgrunn. Fin veps btw Lenke til kommentar
artifushion Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Fint bilde, desverre er du litt uheldig med bakgrunnen, noe som drar fokuset vekk ifra vepsen. Hadde du fått vepsen og avisa lenger til venstre i bildet, og droppa den.. blomstrete dama (?) i bakgrunnen hadde det blitt fint. Eventuelt hatt det som det er med neutral bakgrunn. Fin veps btw 9103850[/snapback] Hadde desverre ikke så mye tid på meg. Ante ikke hvor lenge jeg hadde "besøktet". Så valgte å ta bilde før vepsa fløy bort. Blir nok anderledes når jeg får nye speilreflekskameraet. Lenke til kommentar
ET! Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 dette er ikke en veps men en blomsterflue (disse gir seg ut for å være veps for å ikke bli sett på som middag). Bye the way dette er ikke et makrobilde men snarere et nærbilde. Lenke til kommentar
artifushion Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 dette er ikke en veps men en blomsterflue (disse gir seg ut for å være veps for å ikke bli sett på som middag).Bye the way dette er ikke et makrobilde men snarere et nærbilde. 9104754[/snapback] Takk for infoen.. =) Skal endre topic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå