Gå til innhold

Spørsmål angående Abit iDome DS500

Anbefalte innlegg

Jeg bruker dem med min xbox 360 å problemet er at når jeg skal se film kommer det bare ulyder, selv om de funker under spill. Det kommer også lyd i filmer når jeg kobler dem til "analogt" (eller hva det nå heter), bruker optisk kabel nå. Hvorfor er det slik?

En annen ting er at det virker som det skurrer i lyden av og til. For eksempel når det er mange eksplosjoner i BF2:MC. Eller når jeg spiller System of a Down. De skurret også i Army of Two traileren, til og med når jeg hadde det veldig lavt så skurret det. Hva kommer det av?

Edit:

Så nettopp at dette var feil sted for spm om pc høyttalere. Kan noen flytte denne tråden til der den hører hjemme?

Argh! Hvorfor er forumet så "dødt"?

Ingen som har noen erfaringer?

Endret av TheOats
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis det er veldig dyp bass så kan det kommer ulyder fordi elementene ikke klarer å bevege seg så "sakte"

9107583[/snapback]

Men i den ene traileren så skurret det når volumet var veldig lavt (under volumet ved "vanlig bruk").

Lenke til kommentar
Men det har ikke noe med volumet å gjøre.

Det er fordi elementene ikke klarer det

9108201[/snapback]

Ah ok.

Sinnssykt teit.

Noen som har forslag til noen andre høyttalere jeg kan koble til Xbox360?

Trenger ikke være optiske eller digitale.

Lenke til kommentar
Men det har ikke noe med volumet å gjøre.

Det er fordi elementene ikke klarer det

en mulighet for å bøte på dette kan være å nedjustere ut-volumet på xBoxen...

9108442[/snapback]

Enig, det skal bli mindre støy hvis du setter ut-volumet på lydkilden til noe sånn som 50 % og skrur opp volumet på forsterkeren, er ihvertfall slik med pc-lydkort. Tipper det er noe av det samme i Xbox 360.

Hvis du bestemmer deg for å gå til innkjøp av et nytt 2.1-anlegg anbefaler jeg deg å vurdere merkene Klipsch og Altec Lansing.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...