Gå til innhold

Bærbar til videregående prosessor

Anbefalte innlegg

Skal begynne på videregående til høsten å må derfor kjøpe meg en bærbar pc. Gjennom skolen får jeg tilbud på en Dell inspiron 1520 med disse spesifikasjonene til 8,131.25 (-1000 kr i støtte):

Intel® Core™ 2 Duo T5250-prosessor (1, 5 GHz, 667 MHz, 2 MB L2-buffer)

2048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1024] nVidia® GeForce™ Go 8600M GT med 256 MB DDR2 dedikert grafikkminne

120 GB (5400 rpm) SATA-harddisk

Ekte Windows Vista™ Business - norsk

Det jeg lurer på er hvordan prosessoren på maskinen er i forhåld til spill, jeg vet det er bra skjermkort og minne på den men er litt usikker på prosessoren siden den ser ut til og vere en av de dårligste core 2 duo prosessorene. (har ingen mulighet til og få oppgradert den). Noen som vet om den vil funke bra til nyere spill?

Endret av Satans_Claw
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

svært få spill stiller store krav til prosessoren, og denne bør klare det meste uten problemer. Skjermkort er det aller viktigste, og en del spill krever også en del minne, men med 2 GB bør ikke det sette noen begrensninger heller.

Hvis det viser seg å knipe kan du sette inn en kraftigere prosessor selv senere, men som sagt, denne bør holde til det meste.

Lenke til kommentar
svært få spill stiller store krav til prosessoren, og denne bør klare det meste uten problemer. Skjermkort er det aller viktigste, og en del spill krever også en del minne, men med 2 GB bør ikke det sette noen begrensninger heller.

Hvis det viser seg å knipe kan du sette inn en kraftigere prosessor selv senere, men som sagt, denne bør holde til det meste.

9104375[/snapback]

Da blir det vel den på meg.

Takker :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...