Vredesbyrd Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 når jeg starter maskinen min og logger på får jeg opp feilmelding om at systemet avslutter og noe, Melding: system prosess c:\WINDOWS\system32\services.exe noen som hvet hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Kan du skrive ned hele feilmeldingen som kommer opp? Lenke til kommentar
Vredesbyrd Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Kan du skrive ned hele feilmeldingen som kommer opp? 9105055[/snapback] det står også et nummer helt til slutt, meldingen teller fra 1;00 min og ned før den startes på ny, men før denne meldingen kommer, kommer det fillmelding om at services.exe må avsluttes , sånnn melding som eg kan trkyye "ikke send" på Lenke til kommentar
persistent Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Har du oppdatert antivirus-program på maskina, den meldinga med 1-minutts nedtelling minner meg stygt om de gode gamle MSBlast / Sasser virusene.... Lenke til kommentar
Vredesbyrd Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Har du oppdatert antivirus-program på maskina,den meldinga med 1-minutts nedtelling minner meg stygt om de gode gamle MSBlast / Sasser virusene.... 9105540[/snapback] ææææhhhh... har ikke hatt antivirusprogram siden februar sånn cirka . kun kjørt Ad-Aware SE Personal med gjevne mellomrom Lenke til kommentar
persistent Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Jo jo, kan vel være litt grums her Her har du en MS link som kan være til hjelp... http://www.microsoft.com/norge/news/view.aspx?id=2605 Kan jo prøve dette iallefall Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Antivirusprogram må du jo ha! Er jo veldig viktig. Ikke rart du har problemer. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Dette behøver ikke nødvendigvis være et virusproblem, selv om det ikke skader å sjekke... Windows vil som "default" restarte hvis en sentral systemtjeneste (som services.exe er) kræsjer. I tilfellet Blaster var det RPC-tjenesten og med Sasser mener jeg det var lsass.exe som kræsjet pga av ormene, men det var altså Windows selv som restartet maskinen. Det kan gost være at det er et virus eller annen malware som forårsaker problemene, men det kan også være andre former for systemfeil. Du kan avbryte omstarten ved å klikke på "Start" -> "Kjør" og skrive: shutdown -a Dermed får du litt mer tid på deg til feilsøking... Lenke til kommentar
Anorshan Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Tror ikke mye du kan gjøre..D u skulle ha hatt Antivirus prog... Din feil :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå