Scortech Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg håper de kommer til å bruke Unreal Engine 3, siden Ubisoft Montreal har brukt motoren før. 9107297[/snapback] Hmm..vel...Grafikkmotoren i far cry så veldig bra da den kom ut og den ser fremdeles bra ut. Jeg mener de burde bruke den motoren men kanskje oppdatere den motoren litt..For far cry ser skikkelig flott og den spiste ikke alle maskiner til frokost for å se bra ut og den kunne kjøres på det meste av "recent hardware" Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Kjekt at Far Cry 2 kommer men liker ikke akkurat at Ubisoft skal ta over... 9107293[/snapback] Det var da Ubisoft som sto or FarCry 1 ?!?! Når du starter spillet så kommer jo ubisoft logoen/introen. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Kjekt at Far Cry 2 kommer men liker ikke akkurat at Ubisoft skal ta over... 9107293[/snapback] Det var da Ubisoft som sto or FarCry 1 ?!?! Når du starter spillet så kommer jo ubisoft logoen/introen. 9107362[/snapback] Det er en liten forskjell på utvikler & utgiver da.... Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg håper de kommer til å bruke Unreal Engine 3, siden Ubisoft Montreal har brukt motoren før. 9107297[/snapback] Hmm..vel...Grafikkmotoren i far cry så veldig bra da den kom ut og den ser fremdeles bra ut. Jeg mener de burde bruke den motoren men kanskje oppdatere den motoren litt..For far cry ser skikkelig flott og den spiste ikke alle maskiner til frokost for å se bra ut og den kunne kjøres på det meste av "recent hardware" 9107313[/snapback] Er det ikke cryEngien de brukte? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Kjekt at Far Cry 2 kommer men liker ikke akkurat at Ubisoft skal ta over... 9107293[/snapback] Det var da Ubisoft som sto or FarCry 1 ?!?! Når du starter spillet så kommer jo ubisoft logoen/introen. 9107362[/snapback] Ubisoft er utgiver for begge to ja Men Crytek utviklet den første, og utvikler nå Crysis, som EA er utgiver for. Og nå utvikler Ubisoft Montreal Endret 20. juli 2007 av RetardRabbit Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 FarCry unne noen ganger være litt frustrerende. Når du kommer dritlangt, men blir drept rett før du kommer til et saving point. Det er jo litt dritt! I tillegg er jo spillet skikkelig langt. Det tar århundrer og runde det hvis du ikke har tatt på de to letteste vanskelighetsgradene. Uansett så er spillet utrolig bra, og jeg håper toern blir like fett!! 9107159[/snapback] Det at det ikke var skikkelig implementert save-control var selvsagt negativt, men det kunne heldigvis løses ved å bruke en console-kommando, selv om det var en risk for at noen av "spill triggerne" kunne rotes til. Men jeg opplevde aldri noe slikt. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 FarCry unne noen ganger være litt frustrerende. Når du kommer dritlangt, men blir drept rett før du kommer til et saving point. Det er jo litt dritt! I tillegg er jo spillet skikkelig langt. Det tar århundrer og runde det hvis du ikke har tatt på de to letteste vanskelighetsgradene. Uansett så er spillet utrolig bra, og jeg håper toern blir like fett!! 9107159[/snapback] Det at det ikke var skikkelig implementert save-control var selvsagt negativt, men det kunne heldigvis løses ved å bruke en console-kommando, selv om det var en risk for at noen av "spill triggerne" kunne rotes til. Men jeg opplevde aldri noe slikt. 9107530[/snapback] Du kunne laste ned en Quicksave mod da! Den funka kjempebra den Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Herlig nyhet, la oss håpe Ubisoft klarer å holde tro til orginalen. Da såklart med forbedringer, for det finnes nok å ta av. Tross det var Far Cry et godt spill. Faktisk en overraskelse, sleeper hit på mange måter. Ubisoft Montreal har da mange solide spillserier å se tilbake på: Prince of Persia, Splinter Cell og de holder på med Assaasin's Creed. Endret 20. juli 2007 av TCi Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Får håpe de tar dette alvorlig og ikke bare melker konseptet.. Edit: Historien var om mulig hakket mer idiotisk enn historien i originalen! Komisk! Endret 21. juli 2007 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg