Gå til innhold

Ubisoft kunngjør Far Cry 2 (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Nei, det er mange som tror det. Men Crysis har ikke NOE å gjøre med FarCry. Er ikke noe sammenheng heller.

Lenke til kommentar
Nei, det er mange som tror det. Men Crysis har ikke NOE å gjøre med FarCry. Er ikke noe sammenheng heller.

9105012[/snapback]

Annet at man er fanga på en tropisk øy full av sjukinger som vil drepe deg. Slåss mot skapninger som ikke eksisterer. At man kan kjøre biler, båter o.l. Bruke stealth så mye som mulig. Og nok en gang helt syk grafikk...

Helt enig med deg.... De er ikke like i det hele tatt... Tror dette er fordi det ikke er de samme som lager Crysis.

Nei da... Skjønner hva du mener. Men når man ser gameplayet så tenker man (ihvertfall jeg) med en gang på gode gamle dager og Far Cry :roll:

Synd at Crytek ikke skal lage toern. Og jeg håper storylinen og singleplayer delen er like god i FarCry 2 som i 1 :)

Lenke til kommentar
Farcry var for meg det korteste FPS spillet jeg har prøvd da jeg slutta å spille det etter 3 brett når monsterne kom

9104289[/snapback]

Dakkar...ble det for skummelt? :tease:

9104337[/snapback]

nei det var bare kjedelig, har drapt nok monstere

9104456[/snapback]

Jeg ble også litt skuffa når jeg så mutantene i FarCry. Men jeg fortsatte å spille. De dukker jo bare opp i annethvert oppdrag uansett :thumbup:

Lenke til kommentar

bare for å ha det på det klare....(ut i fra det jeg har fått med meg)

farcry, utviklet av crytec

farcry 2, utvikles av ubisoft

crysis, utvikles av crytec

noen ganger får en utgiver full kontroll over et spill når de får kontrakt på å gi det ut, det er dette som har skjedd med farcry konseptet. derfor driver crytec nå å lager crysis istede for farcry 2.

ikke at det plager meg, da får jeg både farcry 2 OG crysis, istede for å kanskje kun fått et av de, og garantert ikke så tett oppi hverandre i alle fall.

Lenke til kommentar

funker ikke far cry på vista? NOO! *vente til Fc funker på vista før oppgradering*

hva har egentlig Far cry 2 med Far cry bortsett fra at det er nesten samme historie?

Edit: Btw hva skjedde i slutten av Fc? spillet mitt klikka :(

Endret av Crazy_Man
Lenke til kommentar
Farcry var for meg det korteste FPS spillet jeg har prøvd da jeg slutta å spille det etter 3 brett når monsterne kom

9104289[/snapback]

Dakkar...ble det for skummelt? :tease:

9104337[/snapback]

nei det var bare kjedelig, har drapt nok monstere

9104456[/snapback]

Jeg ble også litt skuffa når jeg så mutantene i FarCry. Men jeg fortsatte å spille. De dukker jo bare opp i annethvert oppdrag uansett :thumbup:

9105179[/snapback]

Når jeg spilte FarCry første gangen:

"Woohoo, dette er fett! Digg grafikk, og bare det at jeg løper rundt i jungelen og skyter leiesoldater, woohooo...ehm, hva fa.... MONSTER?! Neei, kom igjen da, si at det er bare en da! Neeeei, skuffa! Kom igjen da! Ok, jeg lar det gå, de forsvinner sikkert etterhvert..... men....men...åååh!"

:ermm:

Lenke til kommentar
bare for å ha det på det klare....(ut i fra det jeg har fått med meg)

farcry, utviklet av crytec

Bare for å presisere. Crytek står bare bak det originale Far Cry spelet til PC. Ubisoft Montreal har laga alle dei andre versjonane.

noen ganger får en utgiver full kontroll over et spill når de får kontrakt på å gi det ut, det er dette som har skjedd med farcry konseptet. derfor driver crytec nå å lager crysis istede for farcry 2.

Far Cry namnet har alltid (?) tilhøyrt Ubisoft, medan teknologien bak PC-utgåva tilhøyrer Crytek. Etter å ha laga Far Cry fekk Crytek eit tilbod frå EA om å starte ei ny spelserie for dei, Crysis.

Yay!

Jeg ser det for meg nå:

Techdemo 2:

The New Graphics!

9105525[/snapback]

Far Cry tok utgangspunkt i Cryteks techdemo X-Isle. Så at det spelet kan minne om ein techdemo er ikkje så rart. Men det er ikkje nokon grunn til at Far Cry 2 skal gjere det. Sjølvsagt kan Ubisoft lage eit flott spel og la vere å bry seg i alt det andre, men forhåpentlegvis vel dei å leggje litt meir arbeid i spelet.

Lenke til kommentar

FarCry unne noen ganger være litt frustrerende. Når du kommer dritlangt, men blir drept rett før du kommer til et saving point. Det er jo litt dritt! I tillegg er jo spillet skikkelig langt. Det tar århundrer og runde det hvis du ikke har tatt på de to letteste vanskelighetsgradene. Uansett så er spillet utrolig bra, og jeg håper toern blir like fett!!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jeg håper de kommer til å bruke Unreal Engine 3, siden Ubisoft Montreal har brukt motoren før.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...