wan Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Jeg har laget en veldig lang vertikal samling med linker, inndelt i 1. kategorier, med egne underkategorier fra 1. til 12. Mener å ha lest at det er mulig å innordne (ved hjelp av pseudo) et system som gjør at man linker til deler av teksten på en side. Slik at jeg slipper å bla ned for å komme til f.eks. en kategori som befinner seg langt nede på siden. Jeg vil ha en egen oversikt med "1. kategorier", som linker til disse. Håper problemstillingen er forståelig nok. Endret 19. juli 2007 av wan Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Er ikke sikker på hva du mener, men noe sånt kanskje? <a href="#kategorier1">Kategorier 1</a> <br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /> <br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /> <br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /> <br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /> <div id="kategorier1">Tekst i kategorier 1</div> (<br />'ene satte jeg bare på for å få scrollbar. Spørs litt på høyden på skjermen din om det blir nok) Var det noe sånt du mente? Endret 19. juli 2007 av Anders-Moen Lenke til kommentar
wan Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Ja, det er noe sånt jeg mener. Kjenner du teknikken utover den utgaven du serverte her? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Hva mener du med det? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 det er vel mest riktig med <a name=""> ? altsa linken, lager du ved a bruke anchor taggen, <a href="#navnpamål"> og målet er <a name="navnpamål"> men hvis du allerede har forskjellige div'er, sa gar det vel a bruke de ogsa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå