Hr Kotelett Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 er dette en bra butikk?? vurder og kjøpe meg en mobil der og så luere ejg på om det er et trygt sted og handle?? Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Handlet der for en stund tilbake, de virker veldige seriøse. Tror ikke det er noe utrygt å kjøpe noe der. Lenke til kommentar
the dark one Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 yatack.no er en seriøs webshop Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 AFAIK hadde de en del uheldige episoder for en tid tilbake siden når dem starta opp, men det er lenge siden jeg har hørt noe stygt om dem nå. Jeg ville ikke vært så redd for å handle der ihvertfall. Lenke til kommentar
*Madnesst Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Har handlet der regelmessig de siste årene. Sitter stort sett igjen med bare positive inntrykk, litt lang leveringstid av og til. Sist betalte jeg med Visa, noe som var veldig greit og enkelt! Lenke til kommentar
p4power Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Seriøse er de nok, men sjelden billige. Sjekk alltid prisen på flere steder før du handler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå