Mr Nilsen Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Lurte på om det er mulighet å lage et program som sender deg videre fra en side til en annen. Slik at de ikke får vært inne på sider som de egentlig ikke får være på. Du er inne på www.sol.no, men istedenfor at den vises kommer www.google.no. Den skal liksom legges inn som en (skjult) prosess. Bruker vb6 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Nå vet jeg bakgrunnen for dette spørsmålet, så jeg vil bare legge til: EID! Lenke til kommentar
Martin-Vb Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) If TextBox1.Text = ("sol.no") Then WebBrowser1.Navigate("google.no") End If dette er en løsning i .net Endret 19. juli 2007 av Martin-Vb Lenke til kommentar
Mr Nilsen Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 den klikka på første linja ved navigate Lenke til kommentar
LeifOlav Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) den klikka på første linja ved navigate 9103801[/snapback] prøv å fjern parantesen(e) Endret 19. juli 2007 av LeifOlav Lenke til kommentar
Martin-Vb Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) den klikka på første linja ved navigate 9103801[/snapback] Det er ordna nå tror jeg. men husk at webbrowser1.navigate(textbox1.text) må stå over dette Endret 19. juli 2007 av Martin-Vb Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Altså.. Jeg sitter her og vet ikke om jeg skal le, eller bryte ut i strigråt. Det er jo tydelig at enkelte som svarer her mangeler helt grunnleggende forståelse for hvordan programmering fungerer, når man ikke en gang vet hvordan et funksjonskall fungerer. Lenke til kommentar
LeifOlav Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Altså.. Jeg sitter her og vet ikke om jeg skal le, eller bryte ut i strigråt. Det er jo tydelig at enkelte som svarer her mangeler helt grunnleggende forståelse for hvordan programmering fungerer, når man ikke en gang vet hvordan et funksjonskall fungerer. 9103847[/snapback] Vi er her for å lære Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Altså.. Jeg sitter her og vet ikke om jeg skal le, eller bryte ut i strigråt. Det er jo tydelig at enkelte som svarer her mangeler helt grunnleggende forståelse for hvordan programmering fungerer, når man ikke en gang vet hvordan et funksjonskall fungerer. 9103847[/snapback] Da synes jeg du skal fortelle det. Det er liksom hensikten med forumet. Du får ikke plusspoeng for å holde på hemmeligheten. En post bar preg av spam og er slettet sammen med en kommentar til denne. Reaksjoner tas som vanlig på PM, ikke her i tråden. Geir Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Vi er her for å lære 9103930[/snapback] Da begynner man med å lese en tutorial eller en bok for å lære seg det mest grunnleggende. Vi andre har brukt flere år på dette og er IKKE her for å skrive kode for dere. Vi er her for å hjelpe dere med ting som dere (etter å ha prøvd selv) ikke forstår. Det er utrolig egoistisk å komme hit og missbruke vår tid når dere ikke har gjordt minimalt med forarbeid eller forsøk selv. *** Les en tutorial og FORSTÅ det som står der. Prøv å lage noen små eksempler selv med alle "funksjonene" som står i tutorial'en. (Her er det lov å spørre forumet om noe man lurer på, men da bør man skrive at man har prøvd selv i innlegget). Endret 19. juli 2007 av jorn79 Lenke til kommentar
Martin-Vb Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 vis du fortsat får feil så er det feil navn på textboxene så du må endre dem til textbox1. Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 vis du fortsat får feil så er det feil navn på textboxeneså du må endre dem til textbox1. 9103970[/snapback] Du aner ikke hva du prater om.... Les innlegget mitt over før du skriver noe mer tull. Lenke til kommentar
Mr Nilsen Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Fikk det med textbox til å virke, men planen var ikke å bruke textbox. Når man er inne på ie og skriver inn/klikker på sol.no, skal den bli vidresendt til google.no Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Jeg tror ikke du bør løse dette med et VB6-program. Her kan du godt benytte HOSTS-filen i Windows til dette, men, om dette skal gjelde for mange brukere i et nettverk, ville jeg nok benyttet en proxy-server. Lenke til kommentar
backup Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Det du egentlig spør om er hvordan man basert på et vb6-exe program som kjører stealth, kan hijacke IE. En interessant programmeringsoppgave i seg selv er det nok, men den egner seg vel ikke så godt å ta opp her vil jeg tro. Forumsreglene liker ikke slike greier postet her såvidt jeg har forstått. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Hiver meg på GeirGrusoms og aadnks svar. Dette er noe man _NORMALT_ sett ikke har behov for, så tviler på at noen gir deg noe mer hjelp før du sier hva du skal med det. Og om du sier det har jeg en misstanke om at tråden blir låst ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå