Gå til innhold

elendig DS utvalg i butikker.

Anbefalte innlegg

jeg kjøpte en DS i dag.

det var 2 spill jeg viste jeg ville ha: puzzlequest og Advance wars DS.

ingen butikker i oslo hadde puzzlequest. en butikk hadde advanane wars og de tok full pris for det selv om det er nesten to år gammelt. dessuten hadde de ikke selve maskinen, så den måtte jeg til en annen butikk for å kjøpe.

alle butikkene hadde til gjengjeld masse first-party nintedo-spill, film-lisens spill og dårlige consoll porter. pluss en haug med eksemplarer av ponnyz selvsagt.

synes dette var veldig skuffende, og jeg tror nok det meste av DS inkjøpene på nettet frammover.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har vert på butikken for å sjå etter nokre kule spel to gongar på lagunen i Bergen, men har berre funnet to (den fyrste gongen). Det er framleis eit par spel eg vil ha, men skal til Sverige snart, so eg får håpe dei har betre utvalg. :)

Lenke til kommentar

Det merket jeg også.. skulle kjøpe DS for ikke så lenge siden.. dro først til elkjøp.. der var det utsolgt for DS.. og bare dårlige overprisede spill.. som brain acadamy for 499!

Expert hadde heller ikke maskinen inne! Dermed måtte jeg handle på nett.. :p

Lenke til kommentar

Det er akkurat derfor DS-en min ligger på en hylle og støver ned. Det er veldig få spill i butikkene, og min mor liker ikke at jeg bruker kredittkortet på nettet så det kan jeg ikke gjøre. Har liksom hatt kun ett spill til DS siden jeg kjøpte den (et år siden).

Lenke til kommentar
Det er akkurat derfor DS-en min ligger på en hylle og støver ned. Det er veldig få spill i butikkene, og min mor liker ikke at jeg bruker kredittkortet på nettet så det kan jeg ikke gjøre. Har liksom hatt kun ett spill til DS siden jeg kjøpte den (et år siden).

9112602[/snapback]

forhåpentligvis har du fullført det ene spillet ditt for lengst da..

Og forhåpentligvis får du nytt spill snart..

Lenke til kommentar
ingen butikker i oslo hadde puzzlequest. en butikk hadde advanane wars og de tok full pris for det selv om det er nesten to år gammelt. dessuten hadde de ikke selve maskinen, så den måtte jeg til en annen butikk for å kjøpe.

9103240[/snapback]

Puzzle Quest har ingen distributør i Skandinavia, derfor er det heller ikke å oppdrive i Skandinaviske butikker.

Lenke til kommentar

Enig i at utvalget ikke er det beste. Skulle kjøpe meg Anno 1701 til en ferietur, og måtte innom 5 butikker før jeg fant det. Spillet kom ut dagen før jeg dro til Spania, så jeg tok ikke sjansen på å bestille det på nett (som jeg ellers pleier å gjøre).

Lenke til kommentar

9112602[/snapback]

Så kjøp med oppkrav..? :dontgetit:

Lenke til kommentar

9112602[/snapback]

Så kjøp med oppkrav..? :dontgetit:

9133796[/snapback]

Det koster 60,- kroner ekstra med oppkrav, men eg veit ikkje kva/om det koster ekstra med kredittkort. Eg bruker oppkrav fordi eg ikkje har kredittkort, og eg ikkje har erfaring med det (13 år). Eg kjøper selvfølgeleg ikkje småting til under 100,- kroner, pga. oppkrav, for då blir oppkrav og frakt nesten like dyrt. Defor viss eg skal ha noko til f.eks. under 100,- kroner, kjøper eg eit eller anna spel i tillegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...