My2Cents Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Fant ingen tråd om PSP demoer så jeg lager en Viktig: For å spille av demoer på PSP må du først lagre filen på PC, så pakker du den ut og legger mappa under "PSP/Game" på minnekortet til PSP. Minnekortet kan kobles til PC ved en USB kabel (Følger med Giga Pack, selges seperat eller samme USB kabel som du bruker å lade opp PS3 kontrolleren med) eller sette minnekortet rett i PC. Eksempel: 1. Download the demo zip file.2. Extract the contents of the zip file. 3. Connect your PSP to your computer using a USB cable. 4. Go to the PSP/GAME folder. 5. Copy UCED90042 folder into the GAME directory. Alle demoer virker med siste firmware. Demoer som ikke har Norsk/Engelsk tekst vil ikke bli postet her. Programmene er lovlige og virker på alle PSP som har oppdatert siste firmware. Demoer Nyeste demoer først HOT PIXEL Demo SOCOM: Fireteam Bravo 2 Demo 2 Demo Ape Escape: Saru Saru Big Mission Demo Xyanide Resurrection Demo Smash Court Tennis 3 Demo SOCOM: Fireteam Bravo 2 Demo 1 Demo Metal Gear Solid: Portable Ops Multiplayer demo Demo Full Auto 2 Demo MLB 07 The Show Demo LocoRoco Demo 2 Demo Lumines II Demo NBA 07 Demo DJ Max Portable 2 Demo Syphon Filter Demo TOCA Race Driver 3 Challenge Demo Medal of Honor: Heroes Demo Killzone: Liberation Demo Mercury Meltdown Demo Loco Roco Christmas Demo Ape Escape Academy 2 Demo Loco Roco Demo 1 Demo Blocks Club Demo Exit 2 Demo MotoGP Demo Loco Roco Halloween Demo Ridge Racer 2 Demo Bounty Hounds Demo Ape Escape Demo World Tour Soccer Demo Endret 19. juli 2007 av My2Cents Lenke til kommentar
My2Cents Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Oppdatert første post med flere bilder Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 gleder meg til den nye pspen kommer..Da skal jeg kjøpe den igjen Lenke til kommentar
My2Cents Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Klarte ikke vente så jeg kjøpte en nå. Får heller kjøpe den nye også om den blir så mye bedre Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Bra jobba jeg fikk ikke til og regge meg på psp siden med demoer. Så at dem ligger klart servert på bordet her var perfekt for meg, takker for den Edit : men en ting, hvordan skal jeg få alle eboot filene inn når dem har samme navn? skal jeg bare bytte navn på dem da elr? Endret 19. juli 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
My2Cents Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Bra jobba jeg fikk ikke til og regge meg på psp siden med demoer.Så at dem ligger klart servert på bordet her var perfekt for meg, takker for den Edit : men en ting, hvordan skal jeg få alle eboot filene inn når dem har samme navn? skal jeg bare bytte navn på dem da elr? 9104148[/snapback] Du legger ikke over kun filene men hele mappa. Pakk ut først så kopierer du hele mappen over til PSP/Games Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Når jeg extracter så får jeg bare eboot.filen og logo og readme på noen av demoene, killzone og mgs funket fint, men noen funket ikke Lenke til kommentar
My2Cents Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Når jeg extracter så får jeg bare eboot.filen og logo og readme på noen av demoene, killzone og mgs funket fint, men noen funket ikke 9104715[/snapback] Lag en mappe med samme navn som zip fila, legg filene inne i dem og legg de over til PSP/Games Endret 19. juli 2007 av My2Cents Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Dette her ser bra ut! Laster ned litt demoer jeg nå.. Lenke til kommentar
My2Cents Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Dette her ser bra ut! Laster ned litt demoer jeg nå.. 9105597[/snapback] Mangler en del nye spill, men mange bra her Selv spiller jeg mest MOH: Heroes og Smash Court Tennis 3 Liker Vitua Tennis 3 til PS3 så jeg kjøper nok det og par andre spill Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Noen som vet om noen gode sider der man kan laste ned PSP Demoer? Jeg er på jakt etter demo av spillet: Call of Duty: Roads to Victory : Men finner ingenting :s Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 drit fett! dette nå sjekkes ut! =D Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) lasta ned noen demoer nå! gleder meg til å teste! edit: mgs var gøy! Endret 10. august 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Nais post! *Laste ned, laste ned* Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 hehe. takket være denne tråden har jeg kjøpt mgs i dag artig singleplayer og multiplayer godt psp kjøp! Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) det er enda flere demoer her: http://psp.pspdemocenter.com (hvis du sitter på psp internett, som jeg gjør nå så lagres demone på riktig sted automatisk ) Endret 15. august 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Stianlol Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Fin tråd;D Har tenkt å kjøpe meg et nytt spill eller to, så da er det greit å teste spilla litt først:) Lenke til kommentar
Stianlol Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 er det bare hos meg flere av demoene ikke virker. Blandt annet killzone og medal og honor? Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Er nok bare hos deg, jeg har i hvert fall ingen problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå