Don Vito Corleone Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Hei Dette er sikkert et mega dumt spørsmål, men jeg prøver meg frem likevel: Kan man bruke apple tastaur på vanlig pcer med USB inngang, eller må man ha MAC ? http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=76830 Eller er det et spesifik operativ system som kreves? Funker dette på vanlige pcer, akkuratt som Windows? Kan jeg installere det på den liksom? ... Har overhode ikke greie på dette, som dere sikkert skjønner Endret 19. juli 2007 av benken Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 jeg leste 3 sek i linken og så dette med fet skrift: Viktig: Krever Mac OS X versjon 10.2 eller nyere. altså kan det ikke brukes i windows Lenke til kommentar
Don Vito Corleone Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 ok, men kan jeg installere det operativ systemet på vanlig pc (og ikke MAC). Ser jeg formulert meg feil. Sorry! Altså, bruke det operativ sys i stede for en windows type. Eller må man kjøpe macintosh for å bruke systemet? Syntes selv det er veldig bra, men ønsker ikke å bruke en formue på dyr MAC Dessuten er tataturet veldig bra Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 det er operativsystemet det kommer an på, ikke pc-produsenten eller delene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå