Buldrus Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 hei. Vil lage meg ein DVD med egne samlinger med musikkvideoer, har prøvd programvaren til nero til dette som fungerer greit. men kunne tenkt meg å laga litt tøffere menyer og liknande.. noen tips?¨ Cato Andrè Lenke til kommentar
kjetilfb Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 hei. Vil lage meg ein DVD med egne samlinger med musikkvideoer, har prøvd programvaren til nero til dette som fungerer greit. men kunne tenkt meg å laga litt tøffere menyer og liknande.. noen tips?¨ Cato Andrè 9103168[/snapback] Adobe Encore er det mange som bruker til dette formålet. mvh kjetilfb Lenke til kommentar
Buldrus Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 hei. Vil lage meg ein DVD med egne samlinger med musikkvideoer, har prøvd programvaren til nero til dette som fungerer greit. men kunne tenkt meg å laga litt tøffere menyer og liknande.. noen tips?¨ Cato Andrè 9103168[/snapback] Adobe Encore er det mange som bruker til dette formålet. mvh kjetilfb 9123985[/snapback] Takker for svar... Etter og kjørt noen demoer funne "DVD Architect 4.0" til og vere eit godt alternativ.. har sett opp menyene slik som eg ville.. lagt til flere videoer, men når eg prøver og legge til .avi filer får eg ikkje bilde på filmene.. selv om filmene virker greit når eg kjøre dei i media player.. Noen som har vert borti dette programet og møtt på samme problem? Kunne godt tenkt meg å få velge dei filmene eg vil og ikkje måtte velge vekk pga filformat... Cato Lenke til kommentar
peetah Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 kan det tenkes at avi-filene er divx filer... har ikke helt satt meg inn i dette, men det er flere avi filer man må ha divx codec for å spille... Er dette tilfelle så er det ikke sikkert at filen kan spilles av på din dvd spiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå