Hjelper'n Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Har du LCD eller VFD, så bare skriv hvilket du har, og gjerne en link/bilde som er relatert med det displayet du har, du kan jo også likegodt ta med hvilket program du bruker for å styre det. Jeg har denne; http://www.bit-tech.net/review/134/ og er veldig fornøgd med den, og jeg bruker LCDC for å styre den.. funka fint! kan ta bilder når jeg er ferdig med boksen som den skal stå i. Lenke til kommentar
Manfestio Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Hvor kjøpte du dette, og hva kostet det? Eventuelt dyrt i tollen osv? Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Har et helt vanlig 20x4 Parallel LCD-display med blå backlight. Standard HD44780-kontroller. Bruker jaLCDs til styringen. Lenke til kommentar
dikk_dee Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 eg har ett eg ikkje får koblet opp.. loddet rett og sånt men får ikkje kontakt via paralellporten. e bare rot.. noen som kan hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå