Gå til innhold

Thunderbird - Slette kontoen

Deneb

Anbefalte innlegg

Hei!

Først vil jeg bare si at alt er et helsikes rot med Thunderbird, begynner å kaldsvette og får kvelningstendenser bare jeg tenker på det :hmm:

Alt startet da jeg som ung og nyfiken skulle hente ned mail fra eposten min [email protected] , i tillegg kunne det jo være smart å kunne hente mail fra hotmailen min?

Skjønner ikke hva jeg har gjort feil, men opprettet først noe jeg trodde var en vanlig e-postkonto for [email protected], stilte inn alt som det skulle være og alt var flott, intill jeg skulle prøve å sende en mail, da krevde thunderbird passord, noe jeg skrev inn, men den nekta og godta det :thumbdown: Selv om det er korrekt passord.

Skrev inn passordet x antall ganger, og skulle til å erklære jihad mot thunderbird :ph34r: da jeg roet meg ned å la inn webmail plugin, og prøvde på hotmailen min, alt fint der...

MEN når jeg nå skal sende mail så sender den fra hotmailen selv om jeg skal sende fra treningsforum.no mailen, og det viser seg at hotmailkontoen på thunderbird kan slettes, men det kan ikke den opprinnelige treningsforum mailen som fortsatt ikke funker og legger en råtten eim over hele stemninga. Funker ikke å reinstallere programmet.

Hvordan får jeg slettet alt som er på thunderbirden min, så begynne med blanke ark der jeg kan prøve å legge inn alt som det skal, atter en gang, og hvordan få integrert flere mailer på en måte som gjør at det funker?

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...