Spragleknas Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Denne kategorien finnes nå her: Forum -> Lyd og bilde -> Hjemmekino -> HTPC Synes det er mye mer naturlig å ha den under "Hardware" - vi snakker jo først og fremst om hardware her! Dessuten er ikke HTPC = hjemmekino, men så mye mer. Tror dette også kan bidra til økt aktivitet rundt emnet. IMO bør dette likestilles med "Bærbare datamaskiner" Dagens plassering synes jeg er dårlig - selv om jeg må innrømme at jeg ikke ser et fullgodt alternativ. Noen med bedre forslag? Endret 19. juli 2007 av Spragleknas Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) HTPC ble opprettet når vi omorganiserte Multimediakategorien (Link) Den kommer til å forbli i Lyd og Bilde, men det er ingenting i veien for å lage en snarvei fra Hardwarekategorien. Edit; Angående hardwarekategorien så er det mulig den også blir omorganisert. Mer om dette kan leses her; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=787880 Endret 19. juli 2007 av Dotten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg