Gå til innhold

"De beste" DS spillene

Anbefalte innlegg

Hepp

Vurderte å kjøpe en DS til kjæresten i bursdagsgave.

Noen forslag til spill som en jente på 29 kunne like?

Tenkte litt på Kawashimaspillene. Andre gode forslag? Trenger ikke være spesielt jentete, men actionspill tror jeg ikke blir noen hit.

Hun er glad i Spyo på PS ihvertfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hotel Dusk hvis hun liker adventurespill. Helt fantastisk. God story, super grafikk, for det meste strålende puzzles.

Phoenix Wright-spillene er også geniale. God story, gode puzzles, super humor.

Begge disse spillene har jeg til og med fått min 50 år gamle mor til å spille gjennom(Hun er flinkere enn meg, jeg har ikke spill ferdig PW2 ennå engang).

Utenom det... Ouendan(Elite Beat Agents), strategispill som Age of Empires, Advance Wars DS, og Anno 1701, Lost in Blue hvis hun er tålmodig, Nintendogs for noe jentete, New Super Mario for et genialt spill.... ehhmmm.... det er vel det jeg kommer på akkurat nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Phoenix Wright, helt klart. De beste spillene jeg har spilt på min DS hvertfall.

Yoshi's Island er også moro. :p

Lenke til kommentar

Det kommer nok veldig an på hvordan personligheten kjæresten din har. Kjæresten min spiller for det meste Dr. Kawashimas Brain Training, Big Brain Academy og Mario Kart. Lost in Blue var også veldig populært en periode, men som meg - ble hun fort lei av det. Ville nok funnet ut om hun foretrukket lærerike spill eller mer underholdende spill. De to førstnevnte spillene, synes jeg kombinerer begge to på en utrolig bra måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...