thfroysa Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Hei .... Håper noen kan hjelpe meg med noe problemer... Fikk min nye telefon tidligere denne uka, og har surfet mye her etter ulike program og snacks Funnet mye interessant... Men så har noen problem dukket opp. Har noen program jeg vil installere på mobilen min. (Nokia E65) "Sertifikatfeil. Kontakt programleverandør..." Har fått dette på flere av programmene. Bl.a. Y-Browser SExplorer Map24 Search Hva kan dette komme av ? Noen som har erfaringer, evt. løsninger på dette ? Setter pris på alle svar Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Når jeg får beskjed om sertifikatfeil på min N80 stiller jeg bare datoen på telefonen et år tilbake, så fungerer det Og selfølgelig et år frem igjen når programmet er installert Lenke til kommentar
thfroysa Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Når jeg får beskjed om sertifikatfeil på min N80 stiller jeg bare datoen på telefonen et år tilbake, så fungerer det Og selfølgelig et år frem igjen når programmet er installert 9102683[/snapback] Takk for forslag. men det funket dårlig for meg.... Fikk bare opp at Serftifikat ennå ikke gyldig eller utgått, eller tid og dato på tlf kan også være feil Har du andre forslag ? Noen andre som har vært borti det samme ? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Fikk samme feilmelding her om dagen når jeg installerte et program. Anbefaler at du prøver med ulike datoer. Kanskje det holder med en måned tilbake. Prøv det litt frem her, er ofte der det ligger. Lenke til kommentar
DTS Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Hva kan dette komme av ? Noen som har erfaringer, evt. løsninger på dette ? 9102636[/snapback] - Programbehandler. - Valg. - Innstillinger. Her vil du få opp et eget valg for hva som skal tillates å installeres på din telefon. - Velg "Alle", dersom denne står som "Signed Only". Lenke til kommentar
thfroysa Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Hva kan dette komme av ? Noen som har erfaringer, evt. løsninger på dette ? 9102636[/snapback] - Programbehandler. - Valg. - Innstillinger. Her vil du få opp et eget valg for hva som skal tillates å installeres på din telefon. - Velg "Alle", dersom denne står som "Signed Only". 9102868[/snapback] Tusen takk for hjelpen! Det gjorde susen !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå