Gå til innhold

Få festet en scrollbar til et panel eller label?

Anbefalte innlegg

Ja jeg kunne jo ha finni det ut lett selv

9105156[/snapback]

Du vet at vi faktisk bruker tid på å lese innlegget, finne løsningen på spørsmålet og så svare. Faktisk så tar det oss lengre tid å gjøre dette enn du ville brukt selv. Vi har ikke alt i hodet, men vi tar oss bryet med å finne ut av ting. Takk for at du har sløst bort enda flere minutter av våre liv på grunn av at du er latsabb...

Og med dette tror jeg at jeg gir meg. Skal la være å svare på noen flere av dine innlegg, siden du ikke gidder å bry deg om dem. Jeg syntes det er synd at noen andre her ikke kan forstå at de gjør deg en bjørnetjeneste ved å holde på sånn...

Endret av jorn79
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er jaggu meg ikke sann.. :p

Folk bestemmer da selv om de vil hjelpe meg eller ei...! :)

Og hvem sier at jeg ikke bryr meg om innleggene dine? Jeg har jo hatt stor nytte av dem! :) Så, ikke tro galt om folk!

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar
Folk bestemmer da selv om de vil hjelpe meg eller ei...! :)

9105364[/snapback]

Ja, og som sagt så syntes jeg det er synd. Du lærer ikke å finne frem til løsninger på problemer selv.

Men ... dette er definitivt siste klage / innlegg fra meg. Lykke til videre! :)

Lenke til kommentar

Nå skal jo ikke jeg bli en uber heftig programmerer heller, så jeg tar jo ikke dette 100% alvorlig! :) Greit at du tenker på mitt beste, når det gjelder å lære! :)

Jeg har dette bare som en morsom hobby, og jeg har lært MASSE i løpet av disse ukene jeg har drevet med mitt siste prosjekt, ved hjelp av dere! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...