Navido Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Jeg har fått en seagate 120 gb harddisk og har 60 gb harddisk fra før på denne maskinen. Hvordan partisjonerer jeg 120 gb harddisken for første gang? Er det bare å starte opp med den også kommer jeg på xp og gjør noe der? Bruker windows xp pro. HÅÅÅÅÅÅÅPER PÅ SVAAAAAR Lenke til kommentar
norrick Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Last ned diskwizard fra saegate sine hjemmesider eller last ned produktarket for din HD. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Bruk Partition Magic 7, Dette partisjonerer harddisken før du får sagt ja. Det kan gjøres i DOS og i æXPe. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Om du har Win XP så kan du bruke den innebygde partisjoneringen der. Bare trykk Start->Run og skriv eller lim inn dette: C:WINDOWSsystem32diskmgmt.msc Da starter partisjoneringsprogrammet. Det er ganske enkelt å bruke osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå