Gå til innhold

The darkness klikker på chapter 5 (hard)

sogasg

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen riper på cden jeg har også tørket av den flere gannger.

Men spillet klikker hver gang i loadingern til "Lower East..." når jeg er på hard i chapter 5.

Jeg har allerede rundet det på normal, da virket alt som det skulle. (har ikke hatt cden ute av xboxsen siden jeg rundet det for første gang).

Er det noen andre som har samme problemet? er det noe feil med cden min eller?

Er det egentlig noen som har rundet det på hard i det hele tatt?

Takker for alle svar ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, men du mister spill-oppdateringer.

To perform the function, access 'memory' in the system blade, and then highlight the hard drive. Now press: Y, X, X, LB, RB, X, X. The following message should appear: "Do you want to perform maintenance on your Xbox 360 storage devices?"

If you initiate maintenance, the hard drive's cache will be cleared, including all software updates.

xbox360-cache-clear.jpg

Det er mulig å slette cachen kun til et spill, mener man skal holde A mens man starter spillet, men det skal jeg ikke si for sikkert.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar

Jeg ville i første forsøk prøvd å slette kun cachen for selve spillet. Hadde selv problem med at et spill (tror det var Prey, men det er ikke viktig :) ) låste seg på samme punkt hver gang, dvs. hele xbox'en frøys.

Jeg slette cachen for spillet (ved å holde inne A ved oppstart, som Bertelsen skriver) og siden fungerte det igjen.

Lenke til kommentar

To perform the function, access 'memory' in the system blade, and then highlight the hard drive. Now press: Y, X, X, LB, RB, X, X. The following message should appear: "Do you want to perform maintenance on your Xbox 360 storage devices?"

If you initiate maintenance, the hard drive's cache will be cleared, including all software updates.

xbox360-cache-clear.jpg

Det er mulig å slette cachen kun til et spill, mener man skal holde A mens man starter spillet, men det skal jeg ikke si for sikkert.

9106165[/snapback]

Noen som vet om dette funker på Oblivion?

Har et misson som henger/buger der...der en leverer vampyr kuren til greven i kjelleren på slottet.

Lenke til kommentar

xbox360-cache-clear.jpg

9106165[/snapback]

Noen som vet om dette funker på Oblivion?

Har et misson som henger/buger der...der en leverer vampyr kuren til greven i kjelleren på slottet.

9107155[/snapback]

Fungerer nok ikke for problemet ditt desverre. Hadde samme problem på første characteren min på Oblivion å clear cache fungerte ikke for meg :( Hadde mange andre bugs også blandt annet i thieves guild som gjorde at jeg ikke kom videre uansett hva jeg gjorde så jeg måtte lage meg ny char. Men den fikk jeg rundet spillet med uten bugs da :)

Lenke til kommentar
Ja, dette skal funke i alle spill. Men jeg vet ikke om det løser problemet ditt.

9110143[/snapback]

Jeg prøvde å slette cachen både på bare spillet og på hele disken. Men det hjalp ikke. Tror jeg går i butikken og klager på spillet (bytter det i en ny kopi i dag).

selvom jeg innerst inne føler at det ikke kommer til å løse problemet :roll:

Lenke til kommentar
Jeg prøver å holde inne A jeg i oppstarten av ett spill, men vil ikke slette noe? Ikke uten at den gjør det uten at det kommer opp noe beskjed om det??

9115408[/snapback]

Vet ikke om det fungerer i alle spill. Jeg har bare hørt det bli brukt i Oblivion. Men der kommer det ikke opp noen beskjed om at cachen er blitt tømt da selv om den blit tømt :) Mulig det fungerer i andre spill også

Lenke til kommentar

Mener at slettingen av cachen er en del av operativsystemet i 360'en, slik at det skal fungere for alle spill. Og det er riktig som dere sier, det skjer i bakgrunnen, slik at dere får ingen beskjed om det.

Men det løser selvfølgelig ikke alle problem, bare de problemene som er forårsaket av en korrupt cache.

Lenke til kommentar

Da jeg gikk for å bytte spillet sa han i butikken at det hadde fått en mail (fra produsenten eller noe) hvor det stod at spillet ville ha dette problemet på noen xboxer. Men jeg fikk en ny kopi alikevell.

Hva er det for noe tul et xbox 360 spill som ikke kan spilles av på alle xbox 360er?? :thumbdown:

Lenke til kommentar
Da jeg gikk for å bytte spillet sa han i butikken at det hadde fått en mail (fra produsenten eller noe) hvor det stod at spillet ville ha dette problemet på noen xboxer. Men jeg fikk en ny kopi alikevell.

Hva er det for noe tul et xbox 360 spill som ikke kan spilles av på alle xbox 360er?? :thumbdown:

9119295[/snapback]

Ja det hørtes merkelig ut :dontgetit: Rart de ikke kommer med en oppdatering til spillet da hvis det er et kjent problem

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...