henke- Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Hei. Eg var ei tur på sjøen idag. Eg kjørte driten på fullt. Men plutseleg stoppa båten litt opp, så sa da BROOOOOOOOOM. Og sånn er den når eg har på fullt. :S Når motoren har fullt turtall så yte ikkje motren maks. Den går vell ca i 8-9 knopp :S Nåken som veit kva som kan ha skjedd? Takker for svar Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Hei. Eg var ei tur på sjøen idag. Eg kjørte driten på fullt. Men plutseleg stoppa båten litt opp, så sa da BROOOOOOOOOM. Og sånn er den når eg har på fullt. :S Når motoren har fullt turtall så yte ikkje motren maks. Den går vell ca i 8-9 knopp :S Nåken som veit kva som kan ha skjedd? Takker for svar 9102164[/snapback] Giret som ikke treffer skikkelig? Altså dårlig utveksling kanskje? Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Plugg som har gått? (Kansje veeeeeeeeeeeeeeeldig optimistisk ) Lenke til kommentar
henke- Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Eg skal sjå på det imåro. Motoren har fullt turtall men går alikavell ikkje som den skal :S hørres ut som den spinner,. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Eg skal sjå på det imåro. Motoren har fullt turtall men går alikavell ikkje som den skal :S hørres ut som den spinner,. 9103133[/snapback] Som sagt, kan bare være at den ikke klarer å komme ordentlig i gir. Lenke til kommentar
gangso Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 har de samme probleme med min 9,9 og de var bare at propellen av odelagd. den tingen i mitten paa proppelen spinner men gaar vell 9 til 10 knop som du seier Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Som gangso sier så vil jeg tro det er enten propellen eller at det er noe galt i undervannshuset........ Lenke til kommentar
henke- Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 me har funnet ut at det var nåke inni propellen. vulkaniseringo eller ka da hette :S Så her må da ny propell til. Lenke til kommentar
henke- Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 har de samme probleme med min 9,9 og de var bare at propellen av odelagd.den tingen i mitten paa proppelen spinner men gaar vell 9 til 10 knop som du seier 9103843[/snapback] Samme som deg altså. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 det skjedde med min yamaha 25 også.. jeg tror jeg fikk den opp i 8 knop men hele propellen måtte byttes. på eldre motorer var det jo bare en låsepinn som ble ødelagt, men på de nye blir hele innmaten ødelagt .. Lenke til kommentar
henke- Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 men ein friend av meg hadde og da samma problemet, han tok lynlim nedi ein plass så funka da ;D Han tørka propellen og vaska den i ferskvatten. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Funker sikkert det også, men det holder nok ikke like lenge som en ny popell Lenke til kommentar
henke- Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 nei. det blir heller ny propell når da har røke igjenn, eg bestiller ny propell så har eg den til den andre blir ødelagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå