Yallis Skrevet 5. august 2001 Del Skrevet 5. august 2001 på http://www.ocshoot.com/athlonguide.htm anbefales det å bruke "silverbased electrical conductor paint" for å fjerne sperra mot overklokking. er det ikke da bare like greit å ta litt sølvbasert goop på et lite skrujern og koble broene på L1 med det?? Lenke til kommentar
IronWire Skrevet 5. august 2001 Del Skrevet 5. august 2001 Kasnkje, men ikke arctic silver, det leder nesten ikke strøm... Lenke til kommentar
cenco Skrevet 5. august 2001 Del Skrevet 5. august 2001 Du kan stikke innom en bildelebutikk og kjøpe noe som heter Electrical Conductor Paint Kit som brukes til å reparere varmetråder i bilrutene. Den er sølvbasert og leder strøm som bare f... Bruk en f.eks. ett 1mm skrujern å påføre lakken mellom broene. Ikke bruk medfølgende pensel. Den er for stor. Lenke til kommentar
Killer joe Skrevet 5. august 2001 Del Skrevet 5. august 2001 Jeg brukte flytende sølv(for rep. av varmetråder i bakruta på biler),det funka veldig bra på min 1100 t-bird. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 5. august 2001 Del Skrevet 5. august 2001 Electrical Conductor Paint Kit er gudd, men koster flesk ->200++ for 3 gram... Lenke til kommentar
arnter Skrevet 5. august 2001 Del Skrevet 5. august 2001 Det blir da voldsomt dyrt i forhold til å bruke bare en vanlig HB blyant!! :smile: Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 5. august 2001 Forfatter Del Skrevet 5. august 2001 sant nok, men oredentlig må det være :smile: Lenke til kommentar
tronaldo Skrevet 7. august 2001 Del Skrevet 7. august 2001 Opplåsing med HB-blyant må gjøres regelmessig har jeg hørt, den blir etter en stund "brukt opp". Tror jeg hadde problem med det da jeg kjørte min gamle Duron 700@936 på samme HK som nå. Etter cirka et halvt år begynte frekvensen å fuske litt og var plutselig bare på 728 selv om den stod på 9x104 i BIOS.... Kjører nå min 1,2 T-Bird ulåst fra fabrikk :smile: Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 hehehhe....eier deg på fsben tronaldo Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 la threaden min være i fred, den er jo halvannet år gammel! :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå