rsarsa Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jeg har funnet 83% av darkling oufits/ klærtil berserker. På traileren jeg så, brukte de berserkerne de forskjellige klærne med de forskjellige våpnene til div brutale mord. Jeg får ikke til dette. Mine har bare en øks eller noe? Er det noe jeg må gjøre? Har fullversjon. Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Mine har sagd og slått med både slegge og øks, man trenger ikke gjøre noe. Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jo, så forsåvidt noe nå. Drier og runder spillet for andre gang. Kjører "hard" nå. Er mot slutten og så plutselig en av godgutta som sagde løs med tømmersag. Artig.... Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Det jeg ikke forstår når folk prater om spill .. La oss ta the Darkness som et eksempel .. Er den latterlige dårlige FPS'en til tider. Har hatt dette spillet en stund nå og testet det først idag.. Spilte 10 minutter og så gadd jeg ikke mer, pga. hakkete og lav FPS nesten konstant .. Hvorfor lager de eksklusive titler til en konsoll så "bra" at konsollen ikke er kraftig nok .. De kunne heller droppa å ha så mange lyspunkter (da det er dette som forårsaker flest FPS drops ser det ut til ) .. bleeeh .. håper ikke alle titlene jeg venter på kommer til å ha like choppy FPS som dette .. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 ... La oss ta the Darkness som et eksempel .. Hvorfor lager de eksklusive titler til en konsoll så "bra" at konsollen ikke er kraftig nok .. The Darkness er ikke eksklusivt til noen konsoll, det er ute på både XBox 360 og Playstation 3. Playstation 3 versjonen har litt problemer med FPS og noen jaggies, its a fact! Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 ... La oss ta the Darkness som et eksempel .. Hvorfor lager de eksklusive titler til en konsoll så "bra" at konsollen ikke er kraftig nok .. The Darkness er ikke eksklusivt til noen konsoll, det er ute på både XBox 360 og Playstation 3. Playstation 3 versjonen har litt problemer med FPS og noen jaggies, its a fact! 9173939[/snapback] Ah, sorry .. Jeg trodde det var eksklusivt hehe .. Isåfall trekker jeg det tilbake .. Da ble jeg litt mindre misfornøyd faktisk, da det er mest eksklusive titler jeg har forventninger til hehe .. Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Rart, lasta nettopp ned demoen, syntes det var råtøft. Har ikke hakket noe hos meg, jeg kjører 1080 something (whatever er forskjellen på p / i og alt det der? ). Men men, kanskje man skal vente med å kjøpe det til det kommer på "salg". Kan se om jeg gidder å vente 4 mnd slik at jeg kan kjøpe det selv, haha. Endret 1. august 2007 av whatsofokkingever Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Nå definerer folk "hakking" forskjellig.. Med "hakking" mener jeg lav FPS. Dvs. at spillet ikke kjører smooth nok. Det er alltid gøy når folk sier at "det spillet hakker ikke hos meg" og så ser jeg spillet hos de og det hakker jo selvfølgelig der som hos alle andre .. Det er nok mange som ikke har øye for det da, eller som tar til takke med lav FPS. Se f.eks. hvordan Ninja Gaiden Sigma flyter i forhold til the Darkness. Grunnen til dette er nok at grafikkmotoren er litt mindre avansert, men også en bedre optimalisert grafikk-motor er som regel den største grunnen. Se f.eks. hvor smooth Call of Duty 2/3 er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå