Gå til innhold

The Darkness demo ute nå

My2Cents

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, søte små, jeg må bare spørre. Synes dere virkelig fps-spill funker bra på PS3/konsoll generelt? Har FOM, samt spilt demoen av the Darkness, men jeg synes det er så dårlig at jeg ikke makter å spille det... spillene ser greit ut, og det virker som storyen er nok jeg kunne tenke meg å se hvordan ender, men jeg har jo ikke nubbsjans til å sikte. Blir for dumt når jeg springer frem fra dekning, for så å måtte stå helt stille i tre sekunder før jeg greier å jokke spaka over fiendene som står og skyter på meg. På PC tar jo det samme under ett sekund med mus!

Klart, det er vel sannsynligvis en vanesak. Må det være. Er det? Hvor lenge må jeg lide meg gjennom å dø tett i demoer og fullversjoner på easy?

Lenke til kommentar

Siktinga i konsollspill på konsoll trenger ofte bare en bitteliten justering inne på noen options og en time med tilvenning, så er det gull verdt!

Jeg har The Darkness Demoen på X360, og med å skru opp til "X acceleration" osv så er det som og spille ett helt normalt skytespill, uten den forbaska "delayen" (eller hva jeg skal kalle det) som kommer når du vil snu deg fort, men siktet starter og beveger seg sakte...

En time med teting og tilvenning så er det alltid gull :love:

Lenke til kommentar

Siden tidenes morgen ( Wolfenstein 3d, kunne ikke spilles med mus) har jeg spilt FPS spill på pc.

Skal ikke si meg uenig at man har kjapp responstid med tastatur og mus, men er helt enig i det som blir sagt her, at det bare er en kjapp vanesak å lære seg å spille de på konsoll.

Synes absolutt det er like artig.

Når man spiller konsoll, synes jeg for min del det ikke skal sammenlignes med pc, FP-shooter eller andre spill...

Lenke til kommentar

Tja eg får sikkert pryl no, men eg foretrekker til tider FPS på konsoll. Ikkje pga. at kontrollen er overlegen mus og tastatur(langt derifra) men rett og slett fordi det er meir utfordrene. Men kontrollskjematen er ekstremt viktig for FPS på konsoll. Eg trekker frem to eksempler, COD spillene er rett og slett ein fryd. Far Cry Instincts....er...ja eg drikker syre og pisser blod ved tanken.

Første skikkelige FPS eg spillte på konsoll var vel Doom på PSX når det kom ut, og eg har holdt tritt siden. Som over her, Wolfenstein var vel spillet som tok FPS jomfrudommem min, keyboard only ftw.

L + I + M :love:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Syntes dette var en solid demo eg..starten var jo genial med den biljakten..der bad guyen fekk hode sitt mosa..:)

men for mange jaggies og fps drops til att eg kjøper noen ps3 versjon..får vel laste ned x360 versjonen også for og teste forsjellen..og som sakt,å bruke sixaxis er som og bli trampa på av en hest med spiker på føttna..

Lenke til kommentar
Egentlig ikke enig på noen punkt, styringa var veldig upresis ved standard, derfor gikk jeg på instillinger og forandret sensiviteten noen hakk, hvilket hjalp drastisk.  Opplevde ingen dårlige/lave framerates, det eneste var ved bilkollisjonen.

9134406[/snapback]

Stikko: prøvde stille på kontrollene men ingen hjelp:( siktingen er altfor upresis til og med Auto aimen.

har prøvd det nå i 1080I og 720p .. for meg er det fortsatt hakkete

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...