Gå til innhold

The Darkness demo ute nå

My2Cents

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spillte igjennom demoen, syns dette her var veldig tøfft! :) Merket også vesentlig forskjeller mellom 360 og PS3 versjonen. Men dette spillet vurderes uten tvil.

9110613[/snapback]

hvilke versjon var å fåretrekke?

9110961[/snapback]

Syns 360 demoen var hakket kvassere enn PS3, sistnevnte hadde nevneverig meir jaggies i det lange løp. Og litt meir framedrops, skal ikkje si at det aldri hakket på 360 da. Men om det er bedre på begge platformene i retail versjonen får noen andre svare på.Og her fikk eg også virkelig se kor underlegen PS3 kontrollen er til FPS kontra 360 kontrollen som gruser den på alle mulige punkter. Ræva skuldeknapper ødelegger mye, samt rumble da naturligvis. Føles så luftig på PS3 :p

Så DIGGER eg stemmen til denne "demonen" Skikkelig Ev0l og raspete herlig :wee:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ohh, det var digg å kunne bekrefte at jeg har gjort en bra forhåndsbestilling. Jeg likte virkelig The Darkness. Riktignok savnet jeg healthbar/ammobar/darkness energy bar. Er dette noe som er med i fullversjonen?

Ellers var jo demoen rimelig hakkete. Kanskje en smule dårlig grafikk i tillegg. Og det var noen få morsomme bugs. F.eks., hvis du bruker powerarmen til å løfte en ting over hodet ditt, for så å slippe det rett ned på deg selv, så blir tingen 'hengende' i løse lufta. Syntes det var litt merkelig at fysikken i spillet, som ser ut til å være ganske bra, ikke tar seg av det :p

Bortsett fra det hadde jeg virkelig sansen for dette spillet. Når man ble vant til kontrollene, så gikk demoen som en drøm! En smule vanskelig i graveyarden til å begynne med, men etterhvert fant man jo taktikker å bruke! Måtte for øvrig småle litt av demonene og utseendet deres. Kamikaze med dynamittladning og utløser på ryggen, Gunner med pen hatt og matchende sigar, og Berseker... Lumberjack anyone? :)

Lenke til kommentar
Ohh, det var digg å kunne bekrefte at jeg har gjort en bra forhåndsbestilling. Jeg likte virkelig The Darkness. Riktignok savnet jeg healthbar/ammobar/darkness energy bar. Er dette noe som er med i fullversjonen?

Ellers var jo demoen rimelig hakkete. Kanskje en smule dårlig grafikk i tillegg. Og det var noen få morsomme bugs. F.eks., hvis du bruker powerarmen til å løfte en ting over hodet ditt, for så å slippe det rett ned på deg selv, så blir tingen 'hengende' i løse lufta. Syntes det var litt merkelig at fysikken i spillet, som ser ut til å være ganske bra, ikke tar seg av det :p

Bortsett fra det hadde jeg virkelig sansen for dette spillet. Når man ble vant til kontrollene, så gikk demoen som en drøm! En smule vanskelig i graveyarden til å begynne med, men etterhvert fant man jo taktikker å bruke! Måtte for øvrig småle litt av demonene og utseendet deres. Kamikaze med dynamittladning og utløser på ryggen, Gunner med pen hatt og matchende sigar, og Berseker... Lumberjack anyone? :)

9111908[/snapback]

De har utelatt alle målere for å få en filmmatisk stemning. Du ser hvor mye liv du har på antall øyne på tentaklene. Fargen på øynene på tentaklene viser hvilken darkness kraft du bruker.

Likte spillet veldig jeg og det skal definitivt inn i samlingen. :)

Lenke til kommentar

Er enig med deg frostbitten..

Skulderknappene på xbox kontrollen, og at venstre analog er plassert "feil" funker bare ikke for meg.. så lenge leve sixaxxis eller hvordan det skrives :p

Foretrekker dog å ha triggerne på R1/L1 i stedet for R2/L2.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Jeg kan legge til at retail-versionen til PS3 kjører som en drøm.

mala: Hvilken stikke man foretrekker kommer vel an på personlig preferanse. Jeg synes X360-kontrolleren er forferdelig. :!:

Kanskje jeg har spesielle never?

9112864[/snapback]

Ja eg sa vel ikkje noe annet? :!: Siden vi er på eit forum forventer eg at folk forstår at det er snakk om egne meininger og preferanser uten at vi skal nevne dette i hver bidige post :p

Men Sixaxis for min del fresmtår som totalt fiasko og elendig løsninge på noen av knappene samt ubehagelig og foreldet ergonomi i høyeste grad. D-paden gruser 360 sin da, ingen tvil om det. Noe forbanna pisse den patenten MS bruker altså..

Hindrer meg ikkje å sitte timevis å spille da :tease:

EDIT: Hvorfor uthevelsen under?

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Syns 360 demoen var hakket kvassere enn PS3, sistnevnte hadde nevneverig meir jaggies i det lange løp. Og litt meir framedrops, skal ikkje si at det aldri hakket på 360 da. Men om det er bedre på begge platformene i retail versjonen får noen andre svare på.Og her fikk eg også virkelig se kor underlegen PS3 kontrollen er til FPS kontra 360 kontrollen som gruser den på alle mulige punkter. Ræva skuldeknapper ødelegger mye, samt rumble da naturligvis. Føles så luftig på PS3 :p

Så DIGGER eg stemmen til denne "demonen" Skille Ev0l og raspete herlig :wee:

9111893[/snapback]

Stemmen er sinnsykt rå, ja. :D

Lenke til kommentar
De har utelatt alle målere for å få en filmmatisk stemning. Du ser hvor mye liv du har på antall øyne på tentaklene. Fargen på øynene på tentaklene viser hvilken darkness kraft du bruker.

Likte spillet veldig jeg og det skal definitivt inn i samlingen. :)

9111970[/snapback]

Ahh, det er sånn det fungerer. Fint trekk, håper bare man blir vant til det :)

Hvordan ser man hvor mye liv man har når man ikke har tentaklene aktive? Eller før man får de, sånn som i kirkegården? Og hva er det som skjer når skjermen blir helt rød? Holder man på å dø da? Skjedde en del ganger med meg, og da sprang jeg og gjemte meg langt vekk i gokk, så gikk rødfargen bort. Får man liv tilbake av å ikke bli skadet?

Lenke til kommentar

Fikk min PS3 i dag, og lastet ned The Darkness demo til både X360 og PS3 for å sammenligne. Har to 24" monitorer med komponent inngang, så jeg får kjørt dem side om side i samme oppløsning.

Enig med Mala, X360 versjonen er et par hakk kvassere. Mindre jaggies og betraktlig skarpere textures på X360.

Lars

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...