Gå til innhold

The Darkness demo ute nå

My2Cents

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bare døde på den kirkegården.....så min konklusjon er simpel....DRITT SPILL :tease:

9107282[/snapback]

Da er det du som har litt lite skills :tease: , har fullversjonen av spillet er vel i ca chapter 3 eller noe sånt.

Elsker å være ond å drepe det jeg måtte finne, og en del sekvenser i spillet så følte jeg forbannet siden det skjedde noe i storyen så jeg ikke vil fortelle men det gjorde meg sinna og følte jeg må ta hevn :thumbup:

Digger spillet :dribble:

Lenke til kommentar
Jeg også tenkte du på
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Når dama di blir drept og du blir låst fast av darkness kreftene?
Spoiler ADVARSEL!

9107549[/snapback]

Ja det stemmer Zaleeeek, skjedde det med deg? att du følte du ville ta hevn og slikt?

Synes historien er digg i The Darkness :thumbup:

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Gleder meg faktisk til denne kommer på 360, da skal eg sette meg ned å sammenligne begge opp mot hverandre ved å spille på begge platformene paralellt :p

9106983[/snapback]

He he.. Har begge, PS3 har litt finere farger mens 360 er litt skarpere kanskje..

Uansett.. Ikke rare forskjellen.

Lenke til kommentar
Gleder meg faktisk til denne kommer på 360, da skal eg sette meg ned å sammenligne begge opp mot hverandre ved å spille på begge platformene paralellt :p

9106983[/snapback]

He he.. Har begge, PS3 har litt finere farger mens 360 er litt skarpere kanskje..

Uansett.. Ikke rare forskjellen.

9109172[/snapback]

Blir feil å sammenligne egentlig, dette er jo laget for å bare "fungere" på begge konsollene. Så er jo ingen av de som spesiellt skinner.

Lenke til kommentar

Spillet er knallbra og grafikken er ikke til å klage på. At Avean klager må være at han begynner å gå tom for fanboyjuice??

Kan jo ikke klage på dette spillet. Har selv testet demoen nå og fullversjonen til Ps3 er mye "smoothere"... alt går som det skal og jeg koser meg verre enn verst med dette spillet:)

Og når du får Black Hole blir spillet 100 ganger morsommere:D

Lenke til kommentar
haha spillet er drit fett  :dribble:  :cool: du kan ikke hate på dette spillet Mala, spesielt ikke om du liker condemned.. Ta deg god tid med demoen og lær deg kontrollene..  Jeg samla 3 sånne små gubber, storma inn med begge maskin gunnerne og gikk rett opp i nesa på slemmen  :!:

9109128[/snapback]

Som sagt, eg var heilt spadd ned pga. mangel på søvn de siste 48 timene :p Spørs om eg heller fullfører den på 360 ettersom demoen kom i dag og kontrollen er mye bedre her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...