Gå til innhold

Stikka er slakk på Nintendo 64-kontrollen min

Bozzeye

Anbefalte innlegg

Eg fekk veldig lyst til å spele Banjo Kazooie (og Tooie) no, men begge kontrollane til Nintendo 64en er slakke, og på f.eks. Zelda OoT går Link treigt, sjølv om eg trykkjer stikka alt eg kan framover. Nokon som veit kva eg kan gjere med det? Unntatt å kjøpe ny kontroll?

Og å åpne kontrollen er ingen problem, viss nokon skulle lure på det.

Edit: Eg leggjer til bilete viss nokon ikkje skjønner.

post-125541-1184850741_thumb.jpg

Endret av Mr. Sviker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle N64 stikkeneble slik etterhvert. Et alternativ er å kjøpe ny stikke. Det koster vel en 100 lapp eller der omkring. Er forskjellige steder på nettet du kan bestille slikt. Men husk at du må ha en skrutrekker type "triwing" for å åpne Nintendos systemer.

Lenke til kommentar

Det haster litt å få ny kontroll. Har kjempevondt i tommelen etter å trykt fram stikka i går. Pluss at tommelen var opphovna. Får vondt berre av å trykkje stikka litt fram, so vondt er det.

Ingen norske butikkar som selgjer kontroll eller stikkesett? Eller ein eller annan type beskyttelse for tommelen?

Lenke til kommentar

Har sjekka der og på finn.no, men fann ingenting. Eg finner nok nokon in eller annan gong.

Men sidan eg ikkje fann noko, laga eg "tommelbeskyttelse" sidan eg fekk vondt i tommelen pluss at den hovna opp etter all trykkjinga på stikka.

Tommelbeskyttelsen består av eit eller anna stoff, som er ca 3-5 millimeter tjukt, og elektriker teip (i hvert fall det eg kallar det).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...