Bozzeye Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Eg fekk veldig lyst til å spele Banjo Kazooie (og Tooie) no, men begge kontrollane til Nintendo 64en er slakke, og på f.eks. Zelda OoT går Link treigt, sjølv om eg trykkjer stikka alt eg kan framover. Nokon som veit kva eg kan gjere med det? Unntatt å kjøpe ny kontroll? Og å åpne kontrollen er ingen problem, viss nokon skulle lure på det. Edit: Eg leggjer til bilete viss nokon ikkje skjønner. Endret 19. juli 2007 av Mr. Sviker Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Alle N64 stikkeneble slik etterhvert. Et alternativ er å kjøpe ny stikke. Det koster vel en 100 lapp eller der omkring. Er forskjellige steder på nettet du kan bestille slikt. Men husk at du må ha en skrutrekker type "triwing" for å åpne Nintendos systemer. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Huff,har seks kontroller hvor alle har det samme problemet. Overdreven spilling av Super Smash Brothers får ta en del av skylden. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Kvar på nettet kan eg kjøpe ny stikke? Og triwing-skrutrekkjar? Er for lat og opptatt til å leite sjølv, so eg hadde vert takknemleg om nokon hadde linka til det. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Trenger ikke triwing-skrutrekker til n64 kontroll Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Stikk inn på Ebay om mulig, mange som selger stikkesett der for ein billig penge Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Mulig å linke til ein norsk (nett)butikk som selgjer det? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Mulig å linke til ein norsk (nett)butikk som selgjer det? 9105229[/snapback] Neppe Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Det haster litt å få ny kontroll. Har kjempevondt i tommelen etter å trykt fram stikka i går. Pluss at tommelen var opphovna. Får vondt berre av å trykkje stikka litt fram, so vondt er det. Ingen norske butikkar som selgjer kontroll eller stikkesett? Eller ein eller annan type beskyttelse for tommelen? Lenke til kommentar
Warz Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Du finner ofte kontroller på qxl til en ok pris i hvertfall Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Har sjekka der og på finn.no, men fann ingenting. Eg finner nok nokon in eller annan gong. Men sidan eg ikkje fann noko, laga eg "tommelbeskyttelse" sidan eg fekk vondt i tommelen pluss at den hovna opp etter all trykkjinga på stikka. Tommelbeskyttelsen består av eit eller anna stoff, som er ca 3-5 millimeter tjukt, og elektriker teip (i hvert fall det eg kallar det). Lenke til kommentar
Warz Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Ja det stemmer visst det... Sist jeg skjekket var det mange kontrollere der, og jeg kjøpte noen som var akkuratt som nye! Finner du ikke noe så følg med i blandt, det kan hende det dukker fram noe etterhvert igjen. Ellers har du jo alltids ebay... http://search.ebay.com/search/search.dll?f...trol&category0= Endret 21. juli 2007 av Warz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå