Fritz0r Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Mangler lyd fra mikrofonen min i CSS, og kan heller ikke høre andre snakke i mikrofon, har prøvd forjeves og finne om det er en CVAR instilling eller noe men jeg er desverre blank, trass i mine kunnskaper som nettjeger, er ikke ofte jeg må se meg slått av ett problem men dette er altså det.... **OBS: ALLE andre STEAM og ellers programmer fungerer mikrofon uten problemer, og der ER aktivert i CSS. Kom med forslag, er løsningen bra, så kommer jeg til og mekke en tråd på "Steampowered" om problemet. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Er det ingen her som har et LITE forslag til hva som kan være problemet? ikke en tanke engang? Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Sjekk Sound Mixer etter du har startet spillet om du bruker Creative lydkort, Steam/HL2 har det for seg at det skal stille på sound settings hele tida (ved hvert mapload og). Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Den er rett. Har et eget verktøy som setter til rett mic ingang (Mic 2). Men i CSS hører jeg heller ikke andre snakke i mic. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Snakker dere gjennom CS:S eller Ventrilo? Lenke til kommentar
hiper Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 han skrev css som jeg tar som cs source siden vi er i cs forumet Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Stemmer. Counter Strike - Source som det er snakk om. Jeg må ha mikrofonen til og fungere for og kunne administrere folk som bruker mik. ufint. og jeg kan verken snakke eller høre andre. Alle andre spill og programmer funker som de skal. Endret 22. juli 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 De fleste som spiller CS(:S) bruker ventrilo. Sjekk mikrofon-instillingene i options? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Fritz administerer public-servere, og da er det et must at in-game VoIP funker som det skal. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Vel, jeg har aldri trengt å snakket i mikrofon ingame på en publicserver - så skjønner ikke helt sammenhengen, men men. Fritz0r: Sjekket du det jeg skrev rett over her? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Han skal høre hva andre sier. Way ot, menmen... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Han skal høre hva andre sier.9166737[/snapback] Det er vel ikke dèt han lurer på? I så fall er det vel bare å skru på lyden. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Mangler lyd fra mikrofonen min i CSS, og kan heller ikke høre andre snakke i mikrofon 9101757[/snapback] Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 dette problemet gjelder BARE CSS, ingen andre spill eller programmer (driver og som DJ for Radio Battlefield/Hellfragger.) Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Leter fremdeles etter løsning på denne casen. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Og du har gjort det jeg har spurt deg om flere ganger nå? Du er vel med i betatestingen av det nye Steam Community? I så fall kan du sjekke de nye Steam-innstillingene (høyreklikk på Steam-ikonet på oppgavelinjen -> egenskaper/settings). Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 nope, ikke med i beta testingen, ALLE andre STEAM spill funer mic uten problemer, alle instillinger i spillet (CSS) tilsier at mic er på. Jeg kan verken høre andre snakke i mic, eller meg selv. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Gjør slik at du er med i den da! Da kan du prøve å høyreklikk på Steam-ikonet på oppgavelinjen -> innstillinger/settings -> Voice. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Done, mic funker der, men fremdeles ikke inne i CSS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå