Trollfjes Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Hei alle sammen, jeg tror jeg har en lite problem med CPU'en siden den ligger på 54Celcius og kjølepastaen er borte.. den sliter.. noen vifte program? så jeg kan justere manuelt? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 hvis den stopper eller du synes det er høy temp så kjøp ny vifte Men hvis du ikke har pasta så har du svaret der, det ER pasta du mangler, legg på et nytt lag med det så blir det lavere temp! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 hvis den stopper eller du synes det er høy temp så kjøp ny vifte Men hvis du ikke har pasta så har du svaret der, det ER pasta du mangler, legg på et nytt lag med det så blir det lavere temp! 9101768[/snapback] hvor får jeg tak i? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) tips til emne tittel P4 3.07Ghz, 56grader, ikke pasta, lavere temp? men er nesten sikker på at du mangler pasta! Pasta her. link link til flere Endret 19. juli 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 tips til emne tittel P4 3.07Ghz, 56grader, ikke pasta, lavere temp? men er nesten sikker på at du mangler pasta! Pasta her. link link til flere 9101826[/snapback] Lurte på om jeg kunne kjøpe dette på clas olson eller noe? Orker ikke bestille siden det kommer så mye frakt og alt.. Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 tips til emne tittel P4 3.07Ghz, 56grader, ikke pasta, lavere temp? men er nesten sikker på at du mangler pasta! Pasta her. link link til flere 9101826[/snapback] Lurte på om jeg kunne kjøpe dette på clas olson eller noe? Orker ikke bestille siden det kommer så mye frakt og alt.. 9101944[/snapback] vet ikke hvor du bor, er dyu fra oslo kan du jo gå til datakjeden om ikke clas ohlson har de Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 tips til emne tittel P4 3.07Ghz, 56grader, ikke pasta, lavere temp? men er nesten sikker på at du mangler pasta! Pasta her. link link til flere 9101826[/snapback] Lurte på om jeg kunne kjøpe dette på clas olson eller noe? Orker ikke bestille siden det kommer så mye frakt og alt.. 9101944[/snapback] vet ikke hvor du bor, er dyu fra oslo kan du jo gå til datakjeden om ikke clas ohlson har de 9102037[/snapback] hvor ligger denne butikken i oslo? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 P4 bruker å ligge oppi 70 grader på load ofte, er ikke så ille med 54 grader. Min lå på 30 med vannkjøling, 3,06GHZ standard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå