Rupal Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Hei! Lurte på om det er mulig å ha php-kode innenfor javascript? Jeg har en javascriptfunksjon som skal ha en del varibler, i tillegg til en verdi som $_GET['variabel'] inneholder. Så derfor lurer jeg på om dette her vil være riktig: onsubmit= "sendVariables(this.name, this.epost, <?php $_GET['id'] ?>)" Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 har ikke holdt på så mye me javascript, men det er vel bare å prøve, sånn så jeg ser det burde det fungere fint, for når alt blir sendt til nettleseren blir det om til html, kansje du må bytte det til <?php echo $_GET['id']; ?> Lenke til kommentar
Runar0 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Du kan bruke php til å skrive tekst inn i ein javascript koden før den blir sent til brukaren, på same måte som html koder. Men du må hugse å legge ' rundt teksten, slik: onsubmit= "sendVariables(this.name, this.epost, '<?php echo $_GET['id'] ?>')" Endret 19. juli 2007 av Runar0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå