Yanami Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Dette er noe jeg lurer veldig sterkt på. Hva er det generelle synet til hvermannsen den dag idag ? Transpersoner tenker jeg da på alt fra crossdresser, tranvestitter, udefinerbare til transeksuelle. Generelt sett, personer som ikke kan bli plassert inn i de to kjønnsrollene som fortsatt dominerer mest i vårt samfunn. Om du bare har dritt å komme med, som banneord og masse uvesentlig så ikke gidd å svar. Skriv gjerne svar på hvorfor hvis du har noe å komme med. :b Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Jeg syns det er litt ekkelt, får grøssninger i hele kroppen når jeg ser en slik "art", hvorfor kan de ikke være sånn som de er født? Enten bli hetro- eller homofile.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 alt fra crossdresser, tranvestitter, udefinerbare til transeksuelle. Homofile og Bifile er helt greie, har faktisk endel bifile venner, men disse du ramser opp her klarer jeg ikke å se på som noe annet enn freaks. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Får frysninger når jeg tenker på transvestitter. Liker ikke at folk gir seg ut for være noe de fra naturens side ikke er. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) mmmmm.... De kan gjøre alt mulig i en trekant *ekle bilder som ikke går ut av hodet* Endret 19. juli 2007 av Steina Lenke til kommentar
Lilhla Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Jeg synes at så lenge en oppfører seg i mot sine medmennesker, har hederlige hensikter og ikke volder noen skade, så må folk få lov til å være den/det de er. Det skal alle slags mennesker til for å lage en hel verden og jeg synes det er deilig at vi er fargesprakende Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Jeg synes at så lenge en oppfører seg i mot sine medmennesker, har hederlige hensikter og ikke volder noen skade, så må folk få lov til å være den/det de er. Det skal alle slags mennesker til for å lage en hel verden og jeg synes det er deilig at vi er fargesprakende 9103501[/snapback] Ok da skal jeg sprade rundt med rumpa bar og magen utenfor i en liten trikot. Så skal vi se hvor deilig det er at folk er så "fargerike". Et sted går grensa. Lenke til kommentar
Lilhla Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Jeg synes at så lenge en oppfører seg i mot sine medmennesker, har hederlige hensikter og ikke volder noen skade, så må folk få lov til å være den/det de er. Det skal alle slags mennesker til for å lage en hel verden og jeg synes det er deilig at vi er fargesprakende 9103501[/snapback] Ok da skal jeg sprade rundt med rumpa bar og magen utenfor i en liten trikot. Så skal vi se hvor deilig det er at folk er så "fargerike". Et sted går grensa. 9103636[/snapback] Og, den grensa setter du? Hadde jeg sett deg springene med rumpa bar og magen utenfor i en liten trikot- har jeg fått meg en sinnsykt god latter Det kunne jeg aldri gjort, selv er jeg nok alt for redd for hva andre ville tro om meg. Derfor beundrer jeg mange av dem som faktisk tør å være seg selv, selv om det er litt mer ekstremt enn det er vanvlig å være for hvermansen. Dessuten, grense finnes det jo og det er våre norske lover Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Om jeg liker det? Njaa. Hadde blitt satt ut om noen jeg kjenner viste seg å være det. Ville jeg inskrenket friheten deres eller diskriminert de for det? Nei. Endret 19. juli 2007 av J@cob Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Det er jo litt synd i mennesker som ikke "finner seg selv". Kanskje er de evig forvirra. Men trives de med det be my guest. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Jeg synes at så lenge en oppfører seg i mot sine medmennesker, har hederlige hensikter og ikke volder noen skade, så må folk få lov til å være den/det de er. Det skal alle slags mennesker til for å lage en hel verden og jeg synes det er deilig at vi er fargesprakende 9103501[/snapback] Ok da skal jeg sprade rundt med rumpa bar og magen utenfor i en liten trikot. Så skal vi se hvor deilig det er at folk er så "fargerike". Et sted går grensa. 9103636[/snapback] Og, den grensa setter du? Hadde jeg sett deg springene med rumpa bar og magen utenfor i en liten trikot- har jeg fått meg en sinnsykt god latter Det kunne jeg aldri gjort, selv er jeg nok alt for redd for hva andre ville tro om meg. Derfor beundrer jeg mange av dem som faktisk tør å være seg selv, selv om det er litt mer ekstremt enn det er vanvlig å være for hvermansen. Dessuten, grense finnes det jo og det er våre norske lover 9103678[/snapback] Hehe. Vi er uenige her. Men som jeg lo når du sa det om meg løpe rundt. Så det for meg Du er allright. Lenke til kommentar
Lilhla Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Jeg synes at så lenge en oppfører seg i mot sine medmennesker, har hederlige hensikter og ikke volder noen skade, så må folk få lov til å være den/det de er. Det skal alle slags mennesker til for å lage en hel verden og jeg synes det er deilig at vi er fargesprakende 9103501[/snapback] Ok da skal jeg sprade rundt med rumpa bar og magen utenfor i en liten trikot. Så skal vi se hvor deilig det er at folk er så "fargerike". Et sted går grensa. 9103636[/snapback] Og, den grensa setter du? Hadde jeg sett deg springene med rumpa bar og magen utenfor i en liten trikot- har jeg fått meg en sinnsykt god latter Det kunne jeg aldri gjort, selv er jeg nok alt for redd for hva andre ville tro om meg. Derfor beundrer jeg mange av dem som faktisk tør å være seg selv, selv om det er litt mer ekstremt enn det er vanvlig å være for hvermansen. Dessuten, grense finnes det jo og det er våre norske lover 9103678[/snapback] Hehe. Vi er uenige her. Men som jeg lo når du sa det om meg løpe rundt. Så det for meg Du er allright. 9104303[/snapback] Flire- tks- du å! Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Hva jeg synes om dem? Jeg driter langt i dem. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Jeg kommer ikke ofte over dem, men så en gang en mann i miniskjørt på en jentebutikk på Karl Johan. Syntes bare det var litt merkelig. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Synes dem er ekle, ivertfall String-Emil Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 jeg synes det er tøft av disse personene å leve ut seg selv i en verden hvor bildet til de grader domineres av kjærligheten mellom mann og kvinne. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Transvesitter er vel strengt tatt ikke trans-persner uansett? De bare gir seg litt ut for å være andre ved å kle seg om, flesteparten gjør det ikke "in public" en gang. og crossdressere... er jo et ord for folk som kler seg i andre kjønn's kler, ikke nødvendigvis gir seg ut for å være det andre kjønnet. Sån per. def. så har vel majoriteten av jenter vært crossdressere hele gjengen i 50 år snart(bukser var tradisjonelt et gutteplagg). Om det hadde vært vanlig for gutter å gå i skjørt så er det ingen så hadde reagert på det. Transeksuelle. Usikker. Jeg er i hvertfall veldig skeptisk til folk som tar operasjon for å bli "halveis". Også litt skeptisk til folk som tar operasjon for å bli det andre kjønn, men på en annen side så kan ikke jeg vite hvordan de føler det... kanskje det er "det rette" for dem. Jeg prøver i hvertfall å være litt forsiktig med å dømme... Og til folk som ikke kan plaseres i kjønnsrollen sin. Igjen, litt drøyt å dra dette inn med transeksuelle, det er jo GANSKE langt i fra. Fks. gutter skal helst ikke ha langt hår, men mitt går forbi skuldrende mine... men folk ser da forsatt at jeg er gutt. (Kanskje pga skjegget?) Ellers så driter jeg i deler av kjønnsrollen, jeg er mye mer sensetiv enn gutter flest og er nok på mange måter mer feminin enn det jeg "burde være", men so what. Har ikke fått noen klager på det ennda. Jaja, et fint prnsipp: Så lenge folk ikke skader noen får de gjøre som de vil. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg klarer ikke skjønne hvorfor jeg skal bry meg om hva de gjør. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 transe i vei de som vil det, bare ikke forvent at jeg blir med på det. Feks en transe/crossdresser/whatever som klager fordi jeg ikke behandler ham som henne får ikke mye sympati fra meg. Greit at man mentalt sett er noe man ikke ser ut som, men det å kreve at verden tilpasser seg ens private indre er vel søkt i mine øyne. Om noen lurer på hva de er så still følgende spørsmål "Hvis jeg tok DNAet ditt og klonet deg, hva hadde jeg fått da?" Er bare to muligheter (med mindre man leker med kloneprosessen da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå