Hansiii Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Du burde absolutt bruke den optiske utgangen. Billige er de kablene til den også. Også er det ikke noe tap av kvalitet! Ikke kjøp phono kabler(rød og hvit), da disse ikke overfører digitale signaler.(Noe som betyr at du ikke får 100% surround) Sier ikke mer om det nå, da optisk er å anbefale! 9116094[/snapback] Tror nok jeg bare går for phono, har bare to høytalere stående bak skjermen, er ikke så kresen på lyd. Følger det med phono lyd ledninger som jeg kan bruke samtidig som jeg tar bilde ut gjennom HDMI? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Fortsatt ingen enkle løsninger for å koble PS3 opp mot VGA skjermer? Hvorfor kan ikke Sony lage en egen VGA kabel? Lenke til kommentar
evenpevenreven Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Fungerer ikke med component/scart/s-video/compositt til VGA, av den enkle grunn at pc monitorer mangler sync delen som et tv har. Altså man trenger H-sync og V-sync som kommer via vga utgangen, og de får man ikke over de andre analoge utgangene. Finnes jo pc monitorer med s-video,kompositt, dvi og hdmi inngang da. Tror ikke du kommer noen vei utenom dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå