WiIIy Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Jeg har kjøpt en ny NorthQ Giant Reactor på 1000W, men når jeg satt den inn i masinen min (Acer aspire T160, Win xp home) bare pep maskinen min, og prosesorviften gikk for fullt. Jeg prøvde flere ganger og er helt sikker på at jeg satte alle kablene rett på plass. Er det noe på hovedkortet som er feil?? Eller er rett og slett 1000w for krafti for maskinen min?? Her er noen fler detaljer: Aser Aspir T160_IB72 AMD Sempron 32oo+ 1 GB DDR Visst det er noen som kan hjelpe blir jeg velid glad Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 For kraftig skal nok litt til... Kontinuerlig piping, eller støtvis signal? Har du sjekket at ikke noen andre komponenter har løsnet i prosessen? Sjekk alt av kort, kabler og RAM. Det kan jo også hende at poweret er defekt... Alt fungerte selvsagt før du skiftet poweret? Lenke til kommentar
Nator Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Kanskje det er skjermkortet? Lenke til kommentar
Ludo_ Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Det kan være rammen og visst du ikke får BIOS i det hele tatt. Lenke til kommentar
flugis Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Kanskje strømforsyningen var såå overkill på maskina at den tok selvmord... Lenke til kommentar
Ludo_ Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Kanskje strømforsyningen var såå overkill på maskina at den tok selvmord... 9103030[/snapback] PSU; 'Im not worthy' *pang* Lite trolig. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 PSU er overkill til den maskinen, som antageligvis bare trekker i overkant av 100W, men never mind. Er den gamle strømforsyningen ødelagt, eller kan du putte den tilbake for å se om maskinen likevel fungerer? Lenke til kommentar
mandars Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 NorthQ NQ-4775-1000 Giant Reactor.....eter MØK så langt jeg vet kan faen ikke drive 1 jævla skjermkort -.- 8800gtx starter hl2dm så får jeg svart skjerm, psun er for svak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå