Gå til innhold

vista laget for å ikke brukes?

Anbefalte innlegg

lurer på om vista er laget for å ikke bli brukt i det hele tatt?

er jo ikke annet en problemer med vista.

kan ta noen av problemene jeg har med vista:

1)

ikke får jeg brukt div programmer,får startet dem opp,men får ikke lastet ned oppdateringer fra nettet,da låser programmet seg.

2)explorer slutter og svare x antall ganger om dagen

3)ikke vil trackmania virke,har lagt det inn,oppdatert det,gjort alt som har stått på div nettsider,men vil ikke loade spillet.

omtrent umulig å gå ut av cs 1.6 mens du spiller,og enda verre å komme inn igjen.

4)både explorer og firefox slutter og virke etter en stund,så da virker ikke nettet,da må maskinen restartes,så virker det fint igjen.

vet at det er vista som gjør det,da jeg har en annen maskin på samme nettverket med xp,som virker fint.

og det finnes vel ikke en sjanse i havet at microsoft tar det tilbake?skjønner f**n meg ikke at det er mulig å lage et så dårlig/uferdig os

tips mot å fikse noen av disse problemene tas imot med glede

det er vista home premium fullversjon jeg har,hjelper vel ikke å bytte til ultimate heller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil nok tro det bare er noen av disse "barnesykdommene" som slår ut i full blomst hos deg. Dette ordner seg nok med SP1. Hvis du mener Vista er et skikkelig uferdig og dårlig OS, har jeg et lite forslag til deg: Installer Windows Millennium Edition, og opplev helvete. :cool:

Edit: Gunnar

Endret av nerf
Lenke til kommentar

hadde jeg hatt xp til denne dataen,så hadde jeg lagt det inn med engang.

er frustrerende å ha brukt omtrent 2 månedslønninger på nybygd pc,og får omtrent kun brukt den til surfing pga vista.

så håper det kommer noen oppdateringer snart,om jeg får lagt dem inn da,vista klarer jo heller ikke å legge inn alle sikerhetsoppdatringene heller da,står jo misslykket på flere av dem den skulle ha lagt inn.

Lenke til kommentar

Har brukt Vista i 2 mnd har ikkje hatt noke store probleme det så eg synt vista funker bra. Men det er lurt og oppdater windows og driver. Og det er lurt og laste ned dei nyaste oppdater til spill og programer.

(Piratkoiper av Vista er veldig mykje problem med er mykje feil og bugs i dei)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...