Gå til innhold

Jack Tretton (Sony) beskriver konsollene som mat

KongRudi

Anbefalte innlegg

Men hva med sjømat som er stabil i magen?

Istede for ustabil pizza som går rett inn og rett ut igjen, ogmå leveres til Hr.Dass.

Hvitløksdressing er dessuten godt i starten, men det smaker dritt etterhvert som man får for mye av det. :)

9133825[/snapback]

Kan love deg, hjemmelaga pizza med grov bunn og masse deilig fyll, toppet med hjemmelaget hvitløksdressing. Det er mer gourmet mat i det enn all verdens hummer :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan love deg, hjemmelaga pizza med grov bunn og masse deilig fyll, toppet med hjemmelaget hvitløksdressing. Det er mer gourmet mat i det enn all verdens hummer :p

9133976[/snapback]

Nå kan man ikke lage hjemmelaga pizza ennå, men bare sole den litt (flashe).

Hjemmelaget dressing er godt ja, men først må jo ingrediensene komme frem, akkurat nå så er det lite av ingredienser som frister og ha i sausen.

Hummer er godt uanz, man kan piffe den med litt høyoppløslig tallerken og nyte den fine blåe tallerkenen og tenke på at snart kommer deserten som passer perfekt til hummeren og ikke til noe pizza (MGS4 KZ2 LBP) :) dette var egentlig litt funny-tragiskt :D

Edit: Ups hadde siste post og glemte og edite den istede, sry =(

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hjemmelaget dressing er godt ja, men først må jo ingrediensene komme frem, akkurat nå så er det lite av ingredienser som frister og ha i sausen.

Hummer er godt uanz, man kan piffe den med litt høyoppløslig tallerken og nyte den fine blåe tallerkenen og tenke på at snart kommer deserten som passer perfekt til hummeren og ikke til noe pizza (MGS4 KZ2 LBP)  :)  dette var egentlig litt funny-tragiskt :D

9134823[/snapback]

Får vel ta et lite bumpisvar da.

Slik sett kan man ikke lage noen av maten selv. Bare kjøpe ferdigmaten fra Fjordland, så godt, så enkelt. Jeg har dog ikke bytta inn fela mi for en ku, ennå. Nå har jeg strengt tatt verken fele eller tid til å drikke meg nok av skankene til å bytte bort denne illusjonsfela mi, men men.

Per i dag kan man bare kjøpe ferdigmaten og drysse på litt ekstra topping på, det gjelder for alle konsollene. Humra må du nok nøye deg med å kjøpe i kjøpedisken for ferskvarebåten har forlatt for lengst. Selv om du kan spice opp denne humra med delikate kryder, er der ingen gaffel som er kompatibel med det beste krydderet, ennå.

Lenke til kommentar

Hummer er godt uanz, man kan piffe den med litt høyoppløslig tallerken og nyte den fine blåe tallerkenen og tenke på at snart kommer deserten som passer perfekt til hummeren og ikke til noe pizza (MGS4 KZ2 LBP)  :)  dette var egentlig litt funny-tragiskt :D

9134823[/snapback]

Får vel ta et lite bumpisvar da.

Slik sett kan man ikke lage noen av maten selv. Bare kjøpe ferdigmaten fra Fjordland, så godt, så enkelt. Jeg har dog ikke bytta inn fela mi for en ku, ennå. Nå har jeg strengt tatt verken fele eller tid til å drikke meg nok av skankene til å bytte bort denne illusjonsfela mi, men men.

Per i dag kan man bare kjøpe ferdigmaten og drysse på litt ekstra topping på, det gjelder for alle konsollene. Humra må du nok nøye deg med å kjøpe i kjøpedisken for ferskvarebåten har forlatt for lengst. Selv om du kan spice opp denne humra med delikate kryder, er der ingen gaffel som er kompatibel med det beste krydderet, ennå.

9209324[/snapback]

DEN var dyp..;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...