Gå til innhold

Jack Tretton (Sony) beskriver konsollene som mat

KongRudi

Anbefalte innlegg

Synes denne var morsom:

How would you describe each current game console if you had to describe it as a meal or food?

JT: I probably couldn't do it objectively.

You don't need to be objective!

JT: I think the PS3 is the Surf 'n Turf. You want the lobster and steak and you're going to give yourself the treat of getting the best thing on the menu. The PS2 is your favorite burger restaurant -- you go there for comfort food and it's just always good and is a good value.

[As for the other two consoles], one [Wii] is a lollipop, and I'm too old for lollipops. The other one [Xbox 360] I get sick from once in a while because the cook isn't always reliable

http://gamepro.com/gamepro/domestic/games/...es/122948.shtml

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om jeg skulle klassifisere konsollene som mat ville jeg kalt Wii for poteter, PS3 for kjøttkaker og X360 for Brunsaus.

Hvorfor?

For har du bare 1 av dem blir du aldri mett, har du 2 vil du føle at noe mangler men med alle 3 er middagen komplett.

Vel bekomme.

Lenke til kommentar

Damit KongRudi, tenk hvor innmari stor (og ikke minst tung) potentene hadde blitt hvis PS3 hadde vært potet, hvor små kjøttkakene hadde blitt med X360 og tør ikke tenke på hvor lite brunsaus jeg hadde fått med Wii i den rollen.

Nei, tror jeg tar med takke med en liten potet, store kjøttkaker og rimelig med brunsaus jeg :p

Lenke til kommentar
Om jeg skulle klassifisere konsollene som mat ville jeg kalt Wii for poteter, PS3 for kjøttkaker og X360 for Brunsaus.

Hvorfor?

For har du bare 1 av dem blir du aldri mett, har du 2 vil du føle at noe mangler men med alle 3 er middagen komplett.

Vel bekomme.

9103738[/snapback]

Den funkar faktisk ganske bra for meg. Om eg berre skulle hatt ein av delane, ville eg valgt kjøtkaker. Om eg skulle valgt to, måtte det bli kjøtkaker og poteter. :)

Kay

Lenke til kommentar

Hvorfor?

Vel bekomme.

9103738[/snapback]

Da er vel middagen min komplett siden jeg har alle 3 og liker dem 3 like mye som jeg gjorde med sist generasjon når jeg hadde PS2, Xbox og GC :tease:

Lenke til kommentar

Hvorfor?

Vel bekomme.

9103738[/snapback]

Jeg ville ikke hatt brunsaus som plutselig ikke ville smake mer :tease:

(j/k) (jeg hintet til 3ROD)

Men Wii ville heller ha passet bedre som gaffelen og kniven :p

Alltid artig når CEO's eller folk høyt oppi ledelsen sier litt banale ting :thumbup:

Lenke til kommentar

Det var vel eit litt banalt spørsmål, det er ikkje godt å komme opp med eit spesielt sakleg svar på "How would you describe each current game console if you had to describe it as a meal or food?". Det er jo ikkje som om denne uttalelsen kom i ei pressemelding frå Sony, eller noko slikt. :)

Sjølv om eg ikkje ville bli overraska om enkelte spelnettsider kjem til å framstille det slik...

Kay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...