Nektard Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Nå er pc'n min et rent helvete mildt sakt...og fryser veldig ofte, jeg har kommet fram til at jeg bare sletter allt! og instalerer vista på nytt. Har faktisk også tenkt på å kaste harddisken og kjøpe en ny( er så lei) Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 med hva? ny harddisk eller innstalasjonen? Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 oj...sorry gjorde meg sikkert litt utydelig:P Nei egentlig lurte jeg på hvordan jeg slette all programvaren og vista så jeg får en "ren" harddisk sån at jeg kan starte på nyt:P Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 oj...sorry gjorde meg sikkert litt utydelig:P Nei egentlig lurte jeg på hvordan jeg slette all programvaren og vista så jeg får en "ren" harddisk sån at jeg kan starte på nyt:P 9101282[/snapback] kommer an på hvordan du har vista det, har du recovery cd?,dvd? disk? Eller vista på dvd? Lenke til kommentar
larrylu Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 kan bare starte vista cd-en på nytt og formater disken. men hvis du vil ha alt 0stillit ville jeg brukt hireons bootccd og killdisk blir alt som du har på disken helt borte! og går ikke ann og få taki gammle filer osv som på disken heller. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 jeg har vista på en dvd "Cd" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå