Gå til innhold

Hva er det med Lotro i dag?

Anbefalte innlegg

Har bare spilt en uke, men er det meningen at det skal stå "Down" på alle serverene og Snowbourn er "Closed" !!

Det står lengere nede der "Server issues on Vanyar16-Jul-2007We have had to bring Vanyar down at 05:00 CEST for some emergency maintenance. We will attempt to minimise the downtime and apologise for the inconvenience caused. Thank you.. " Men det var 16 Jul !..

Jobber de med noe der inne?? Husker at det var noe sånt når jeg ikke hadde spillet, men var hos en venn, da måtte jeg vente te kl 2 eller noe så gikk det men da sto det! Når er det oppe å går igjen??

Endret av Henrymeen21
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På torsdager er det vel maintenance (sp) på alle serverne, så det er nok grunnen.

9101176[/snapback]

Maintenance.. Er det det alle Torsdager ?? Så når klokka er den tilbake?? Før kvelden?

Endret av Henrymeen21
Lenke til kommentar

maintenance er på alle torsdager:

Today is maintenance day - The servers are currently offline whilst our engineers tune them up and update them. They'll be back online at approximately 13.00 hours, UK time (GMT + 1). Thanks for your patience!

Melding fra en annen maintenance men tiden den kommer opp er vel den samme tror jeg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...