Gå til innhold

Vurderer PS3 - Hvordan er Blueray og dvd spilleren

Anbefalte innlegg

Dvd spilleren er bedre enn VELDIG  mange stand alone spillere ut på markedet, med oppskalering til 1080p.

Blu-Ray spilleren er helt topp, jeg trudde først at HD filmer var oppskryt, men jeg trekker dette tilbake og må si at Blu-Ray ser bedre ut på bare min 32" 1080i TV

9101545[/snapback]

Jeg må virkelig si jeg er ekstremt imponert over DVD-oppskaleringen til PS3. Det er helt konge! Gjør en hvilkensomhelst DVD om til nydelig HD-film. Ikke på høyde med blu-ray selvsagt, men det er utrolig nydelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dvd spilleren er bedre enn VELDIG  mange stand alone spillere ut på markedet, med oppskalering til 1080p.

Blu-Ray spilleren er helt topp, jeg trudde først at HD filmer var oppskryt, men jeg trekker dette tilbake og må si at Blu-Ray ser bedre ut på bare min 32" 1080i TV

9101545[/snapback]

Jeg må virkelig si jeg er ekstremt imponert over DVD-oppskaleringen til PS3. Det er helt konge! Gjør en hvilkensomhelst DVD om til nydelig HD-film. Ikke på høyde med blu-ray selvsagt, men det er utrolig nydelig.

9116629[/snapback]

Helt enig der.

Ble helt sjokkert over bildekvaliteten da jeg satte på band of brothers på PS3en med en 37" 720p HDTV :ohmy:

Lenke til kommentar

vet dette sporer litt av, men det har med media delen til ps3 alikevel

-Jeg skulle ønske sony dro til med en ny fjernkontroll til ps3, en med et lite display på, sånn at man kunne se sanger man spillte når man enten streamet eller spilte cd'er, slik at man slapp å bruke tv'n til dette. og vips, så ville ps3 vært en sqeezebox til en verdi av 2500 kroner i tillegg.. - (måtte selvfølgelig oppgradert musikkavspiller delen litt og, men det er bare softvare oppdatering) fy søren det ville rocket hardt på forspill!!

Lenke til kommentar
vet dette sporer litt av, men det har med media delen til ps3 alikevel

-Jeg skulle ønske sony dro til med en ny fjernkontroll til ps3, en med et lite display på, sånn at man kunne se sanger man spillte når man enten streamet eller spilte cd'er, slik at man slapp å bruke tv'n til dette. og vips, så ville ps3 vært en sqeezebox til en verdi av 2500 kroner i tillegg..  - (måtte selvfølgelig oppgradert musikkavspiller delen litt og, men det er bare softvare oppdatering) fy søren det ville rocket hardt på forspill!!

9117408[/snapback]

Da sporer jeg av med deg.....

Det optimale var hvis psp kunne fungert som remote....det burde definitivt være i sonys interesse, siden dette også ville øke salget av psp.

Irriterende å måtte slå på 50 tommeren når en kun skal streame musikk.

On topic:

Jeg har en dvd spiller (oppo 981hd) med oppskalering og hdmi som har fått masse skryt for bildekvaliteten....

Ps3 var merkbart bedre enn denne før den fikk oppskalering, etter skaleringen ble forskjellene enda tydeligere :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...