tungaa Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Hver gang jeg skriver "Http://www.diskusjon.no" I browsern min og trykker Enter For jeg denne meldingen: - Feilen som oppstod var: Beklager, du har ikke tillatelse til å bruke dette forumet WTF! - Kan dere Admins eller noe gjøre sånn at jeg kan bruke Diskusjon igjen, skjønner ikke hva jeg har gjort galt. Btw, sitter nå med Url - Hidemyass.com - For uten den siden kan jeg ikke komme inn på denne siden - Unblock my Ip Faen. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Ser ut som du har blitt bannet ja.. Rimelig feilpostet var det jo også da.. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Ser ut som om du har tapt, ja. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) hvis den brukeren du opprinnelig var registrert med er bannet er det en grunn til det. du skal også ha fått en mail på den kontoen du brukte da du registrerte deg om hvor lenge og hvorfor du er utestengt. edit: send en mail til [email protected] for slike spørsmål. Endret 19. juli 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg