TheNorwegianViking Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Hei skal formatere dataen nå og har rota bort det papiret der lisensnøkkelen til dreamweaver var skrevet, og nå lurer jeg på hvor det er jeg kan finne den inne i programmet? Trodde kanskje at den kom opp ved start av programmet, men det gjør den ikke...? Muligens feilpostet, men tenkte at folk som driver med slikt kjenner slike program inn og ut? Bare å flytte om den er feilplassert!! Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 har du testet et program som heter siw.exe? Den har en liten tendens til å finne fram serial-nøklene mine når jeg skal formattere. google it! Lenke til kommentar
fredah Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Det er vel en mulighet for at det ligger i registreret også, jeg husker ikke helt... Lenke til kommentar
salah Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Det er vel en mulighet for at det ligger i registreret også, jeg husker ikke helt... 9224133[/snapback] Serialnumre ligger ikke åpent så du kan åpne med regedit... Lenke til kommentar
fredah Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Serialnumre ligger ikke åpent så du kan åpne med regedit... 9231130[/snapback] Det var det jeg mente, jeg vet ikke om andre måter og åpne registeret jeg Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 fikk du tak i serienummeret? Testet du Siw? Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Her er forresten en link til dette SIW programmet: http://www.gtopala.com/ eh ja akkurat jeg bare sier det igjen ;D Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Sjekket pcen min i dag, og serial til dreamweaver dukket ihvertfall ikke opp hos meg. Kanskje hos deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå