larrylu Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Jeg vet ikke om jeg poster riktig setd nå men jeg pørver. skulle bygge en data til en voksen mann som jeg kejnner. så I april bestite jeg en del pc komponeter ifra komplett.no alt var på lager dat jeg bestilte. 1 uke senere fikk jeg mail om hovedkortet mitt solgte dem ikke lenger så måtte velge nytt. jeg valgt et nytt.. 1uke seneree får lappen i post å tror at alt har kommet går og henter pakken da er det bare hovedkortet som har kommet. da ligger resten hos komplett pga dvd-romen min var ikke på lager? så sier jeg ta en annen da sånn at jeg får pakka. å dem sier ja det ordner vi.. det tok par dager å ingenting har blitt sendt ifra komplett førts etter 1 uke og 10 telefonsamtler får jeg en ny lapp i posten da kom dvd-brenner. men resten er igjenn hos komplett dette er nesten 4 uker etter at jeg beilste pakka. så ringer jeg en del ganger. så etter 1 uke venting til så sender de reusten av delene til meg (de var på lager osv men pga noe sur så ble de ikke sendt) så bygger jeg sammen maskinen. så viser det seg at HK-et var defekt. jeg sender det reutr. etter 1 dag får jeg mail ifra komplett at den er motatt. men jeg hører ikke fra dem på over 1 uke å jeg ringer lurerpå hvor det blir av hk-et mitt. da får jeg en mail med at hk-var defkt og dem overføring penger til konton min.. men jeg kjøpt demo hk og derfor kostet det kun 265kr pga ikke pcen skulle koste så mye. så når jeg får penger tilbake pga dem ikke hadde noen kort som kosta det samme. så når jeg sjekker demo så kostet alle nestne 900 1100,- så kompette kunne få mer penger ut av meg. tilslutt så kommer det et kort som koster 395 det tar jeg å får det sendt til meg ganske raskt. bygger sammen pcen da viser det seg at ene ram brikka og skjermkort var defkt oså. jeg sender de også retu. tar over 1.5 uke senere får jeg mail om at jeg må sende begge ram brikkene minne over. skjermkort fikk jeg tilbake.. så skulle jeg sendte tilbake ram-kitet på nytt fikk jeg besjed om at retur reten har gått ut? men jeg fikk ordna at jeg fikk sendt inn.. men nå har jeg brukt over 2 månder på dette prosjket. jeg kjøpt meg også noen dvdr til en klasse avslutting som jeg skulle brenne en film klassen hadde laget. selv om jeg besilte dvdr som var på laget over 2 uker før tiden kom de for sendt til klasse avsluttingen? (i mai månde) skjedde det altså. Hva skjer med komplett a? skal aldri kjøp noen ting derfira igjenn. noen andre som også hat dårlig erfaring med dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå