Migr Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Hei hei Jeg er ute etter Rave musikk tror jeg det kalles. Musikk med mye bass uten vokal . Sanger du kan ta sikkelig av til. litt sånn electronik musikk hvis dere skjønner =) Jeg tenker ikke på Dj Tiesto liksom men håper dere har det jeg leter etter. Mvh. Mikail Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Har du noen eksempler på ca det du er ute etter? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Vel, et av de første ravealbumene som kom ut var Experience av The Prodigy i 1992. Et strålende album som anbefales til alle! Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Rave har vel typisk sett mye vokaler. F.eks. Dune. Dune er klassisk og skikkelig driv bak det, men mye av det har vokaler. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Dune er happy hardcore, techno og progressive trance, ikke rave. Hvis du vil diskutere sjangeren videre, ta det i Sjangertråden Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Er også interessert i rave, etter at kompisen min som fôra meg med mye god, gammal rave-musikk stakk tilbake til Estland og ikke er å få tak i lenger. Savnet av rave er for stort og trance, prog trance, hardcore, house og eurodance fyller ikke opp lenger. Så cun, det virker som du har litt peiling, utover The Prodigy-albummet, har du noe annet å anbefale? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Egentlig ikke, men her er et nyttig sted å begynne. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Rave er ingen offisiell sjanger, men er oppkalt etter musikken som ble spilt på "Rave-parties" 10 år tilbake. Er vel happy hardcore trådstarter er ute etter Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Sjekk ut goa-spy! Der finner du mye som ble spilt på rave-parties før i tiden. Du kan forøvrig også sjekke ut speedcore - om du er tøff nok! Lenke til kommentar
Antonio Montana Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Scooter - I'm Raving, I'm Raving. Hver sin smak Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Arome - Scream (DJ Scot Project Remix) Bas & Ram - Speed Of Light Beam vs. Cyrus - Thunder In Paradise (DJ Scot Project Remix) BK - Revolution Blutonium Boy vs. DJ Neo - Hardstyle Nation Brian Acardy - Let Da Bass Boom Cosmic Gate - Fire Wire (KlubdoctorZ Remix) Cosmic Gate - The Truth (DJ Isaac Remix) Da Goodfellaz - Da Gaan We Weer Dallas Superstars - Helium Dark Oscillators - Hardstyle Hell Dejure - Sanctuary DJ Arne L. II - Flatliner DJ Isaac - Focus DJ Mirko Milano - Stopp & Go (Thomas P. Heckman Remix) DJ Scot Project - F (Future Is Now) DJ X2000 - Modem (DJ Scot Project Remix) Formic Acid - Eternia H.A.Z.A.R.D. - James Brown Is Dead 2002 (Gary D. Remix) Hennes & Cold - The Second Trip (DJ Scot Project Remix) Hypetraxx - The Darkside (Silvio Ecomo Remix) Jeckyll & Hyde - The Flipside Lars Palmas - Gang Bang Society Major Bryce - One, One, One (Clive King Remix) Marc Acardipane - XTC, A Love Extreme Marc et Claude - Loving You (DJ Isaac Remix) Moby - Thousand Mo-Dem - Contact (We Gotta Connect) (Warp Brothers Remix) New Order - Confusion (Pump Panel Recon Mix) Nightclub - French Kiss (DJ Scot Project Remix) Nino Lopez Project - Experience (ATB Remix) Norman Bass - How U Like Bass (Warp Brothers Remix) Ophidian - Butterfly Paul Glazby - Beautiful Ralph Novell - Hurricane Randy Katana - Play It Loud Scooter - Raving In Mexico Set Up System - Fairy Dust Storm - Time To Burn System F - Needlejuice The KGB's - Techno Gym The Moon - Blow Up Your Speakers Tiësto - Traffic Underworld - Cowgirl Vinylgroover & The Red Head - Higher State Of Consciousness VooDoo & Serano - Blood Is Pumpin' Warp Brothers - Blast The Speakers (UK Club Mix) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå