SiR0 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 KOMMENTAR: Årets kuleste mobilfunksjon er ikke Wi-Fi eller super-3G, men et lite musikkprogram fra Sony Ericsson. Les mer Lenke til kommentar
circutfire Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Hadde dette utrolig stilige programmet på min SE før. Men har nå gått over til Noka 6110. Noen som vet om dette eller noe lignende program er tilgjengelig for Symbian series 60 telefoner? Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Har dette på min 810i, og kan bekrefte at de jeg har vist det til har blitt mektig imponert av trackID funksjonen. Selv om det er et par sanger den ikke har klart, men det skyldes nok at den ikke fikk et ordentlig opptak. Lenke til kommentar
HowCome Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Nye Sony Ericsson P1i har også dette.. Vet ikke om det er standard på alle nye modeller? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 "Sony Ericsson har vært smarte nok til å skaffe seg eneretten på TrackID. Og de har allerede neste konsept på dørene: Mobile Music 2.0. Her kan du ikke bare finne ut hva sangen heter, men også laste den ned fra musikktjenesten til Sony Ericsson eller operatøren din." Hva ligger i denne enereten? Forhåpentligvis ingenting som forpurrer for eksisterende programmer som gjør det samme? Det er uansett en artig funksjon om man hører en sang et sted man vil identifisere, dog er det ikke så ofte jeg har det behovet "på farta". AtW Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Du nevner "programmer som gjør det samme"; finnes dette til andre telefoner også altså? F.eks. til Nokia. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Du nevner "programmer som gjør det samme"; finnes dette til andre telefoner også altså? F.eks. til Nokia. 9110130[/snapback] Aner ikke om det finnes til andre telefoner, har bare brukt PC til slikt. AtW Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 AtW: Link, please? Hadde vært kjekt å ha til net radioer osv. Bountyhunter Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Er også interessert i det programmet ditt ATW Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 http://musicbrainz.org/ Det er en stund siden jeg har brukt det nå, og det virker som det er lagt om litt, så jeg vet ikke helt hvor godt det fungerer. AtW Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Har sett TrackID i bruk på K550, og skal definitivt holde utkikk etter TrackID neste gang jeg skal ha ny telefon ja *den gangen jeg vinner masse penger uten å måtte gjøre noe, aka lotto* Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Nei, bare vanlige GPRS-kostnader. Lenke til kommentar
SwissChesus Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Har K810i, så jeg satt Winamp på random for morro skyld... Forsøk 1. Kreator - Against The Rest. ingen treff Forsøk 2. Rasputina - Transylvanian Concubine. ingen treff Forsøk 3. Iron Maiden - Iron Maiden. Match! En av tre er da ikke så verst. Skulle gjerne gjort flere forsøk, men K810i begynner å gnage om at det ikke er noen gyldig internett profil. //Swiss Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Hmm jeg håper Nokia kommer med et lignende program. Men dette er vel strengt tatt et program man kan installere på alle telefoner? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Bruker dette selv, og det kommer til å være et krav neste gang jeg bytter telefon. Det er genialt å kunne identifisere en sang man hører på radio, i bilen eller andre steder! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Track-ID er genialt! Men, bor både i by og bygd, hvor jeg både har 3G og ikke 3G. Trenger jeg 3G for å bruke funksjonen? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Men, bor både i by og bygd, hvor jeg både har 3G og ikke 3G. Trenger jeg 3G for å bruke funksjonen? 9112369[/snapback] Nei, fungerer helt fint med EDGE eller vanlig GPRS, får bare litt tregere... Lenke til kommentar
Mit Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Ok, spørsmål fra en som ikke kan mobiler: Kan jeg få dette programmet inn på min K800i? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Denne artikkelen minte meg på at jeg skulle teste en lydsnutt jeg har på pcen. Som heter bare "the_wicked". Er en samplefil jeg lastet ned fra en eller annen band side som jeg hørte på i ettertid. Og lydklippet var sinnsykt fett, men så glemte jeg jo hvilket band det var Har prøvd alle mulige søkemotorer for å finne den igjen, men til ingen nytte. Så testet jeg TrackID på snutten (som er på 1min). Og den fant heller ikkeno My quest for the complete song continues.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg