Alastor Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Det er nok ikke original kabel du har, for den har ikke den knappen. Se om du kan få lånt en kabel av en venn, eller se om du finner noe informasjon om den kabelen du har på nettet. Er den uoriginal er det nødvendigvis ikke den beste kvaliteten. Den er original, ja. Offisiell ting. Kjøpt på Spaceworld. 9203470[/snapback] Nei, den er ikke original. Da har spaceworld tatt en spansk en, for å si det sånn. Finnes veldig mange esker fra billigprodusenter som ligner på de originale. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Jævlig rart. Skal stikke innom å prate med dem, da. Brukte ikke den som fulgte med i premium pakken, men kjøpte en slik: http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox3...mponenthdcable/ Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Den du linker til er den som følger med i Premium-pakken, og den har ikke den switchen som du viser bilde av. Den har én knapp og det er valget mellom TV og HDTV. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Sprø saker. De hadde ikke oversikt på Spaceworld, hvor jeg kjøpte kabelen (som forøvrig var 3dje part produsert av Logic3, men den ser offisiell ut). Jeg grov fram eska til Xboxen og tryllet fram den opprinnelige komponentkabelen, og nå ser ting ut til å fungere på 1080p. Håper jeg får funnet ut av det senere, for den kabelen jeg kjøpte ser ut til å være av bedre kvalitet, den er hvertfall tykkere etc. Takk for hjelpen alle sammen, og sorry for at jeg ikke fant ut av de greiene før. Var sikker på at det var en offisiell kabel, og heiv som sagt emballasjen umiddelbart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå