Jabi Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 når man legger inn utenlandske nummer på en norsk mobil,og skal brukere dette i utlandet,hvilke rettningsnummer trenger jeg å legge inn da? kun +1 eller hvordan fungerer dette til land som usa,amsterdam,frankrike og spania? holder det å putte +også selve nummeret? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 når man legger inn utenlandske nummer på en norsk mobil,og skal brukere dette i utlandet,hvilke rettningsnummer trenger jeg å legge inn da? kun +1 eller hvordan fungerer dette til land som usa,amsterdam,frankrike og spania? holder det å putte +også selve nummeret? 9100858[/snapback] Hvis du er i et land og skal ringe til noen i dette landet så trenger du, så vidt jeg vet, ikke noe retningsnummer. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Skal du ringe til noen i norge når du er i utlandet må du skrive 0047 først Skal du ringe til noen i sverige når du er i sverige (eks) ringer du som vanlig Skal du ringe til et familiemedlem som er i samme utland som du må du skrive 0047 først Skal noen i norge ringe til deg når du er i utlandet ringer de nummeret ditt som om du fortsatt var i norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå