Gå til innhold

Coolermaster CM Stacker 831 vs 832


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Jeg har to sånne i fronten: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=306518 det gir nok kjøling til disker. Luft inn. Andre vifter jeg har i den er en bak, som blåser luft ut, 12 cm. En i toppen som blåser luft ut, 12 cm (lav hastighet) En i bunnen som blåser luft inn. På den måten skal det i teorien bli overtrykk i kabinettet. Den i bunnen står sånn at den også blåser på grafikk kortet så det blir flyttet en del luft rundt det også. Som sagt meget fornøyd. Men det kan godt hende 832 er et bedre valg for deg.

Lenke til kommentar

Vel jeg ville anbefale 832 om du finner den billigere eller samme prisen!

 

Hvis jeg husker riktig så skal 831 være en nedgradert versjon av 830 som er foruten hjul, stor psu rom og ikke lys på viften forran. Og sefølgelig døren er annerledes "fra 832".

 

Har nå kjøpt 832 på Amentio for en "billig" penge. Billigere enn andre steder :p

 

Og jeg vil anbefale dette toweret om du har lyst på mye hd plass så kan du kjøpe 2 harddisk kabinetter til for dette og få plass til opptil 13 harddisker "uten cdrom da :/, og da har du en harddisk i top lokket "OM DU VIL og kjøper raptor lomma som kommer med på 830 EVO" Man kan ha opptil 10 vifter med det opsettet. Men jeg ville anbefale de viftene som er på harddisk kabinettene og en oppe" som suger inn" "der du kan putte harddisk", en bak ved HK"suger ut" og 2 stk nede på gulvet"suger inn" Så lar du være å ha vifter i sidedøren siden det har vist seg at det senker temp på MOBO men GPU blir en smule varmere. Så om man liker å modde litt osv så kan man legge et plexi glass i sidedøren istede så blir det pent.

 

Toweret har så lang jeg ser ikke noen feil, og det er det toweret jeg kommer til å bruke de 2-3 neste maskinvare oppgraderingene mine.

Det er litt stort, og kan bli småligt tungt når man har foret det mett med komponenter og utstyr. Men størrelsen er heller ikke for stor, man får et tower i mellomklasse av Midi og Maxi.... pluss mye plass :)

 

God kjøp, men om man vil ha et litt mindre tower så ville jeg heller sett på enten Antec sine kjente flate towere eller kanskje Coolermaster Cosmos som har en del snærtene løsninger :).

 

Håper jeg var til hjelp :)

 

edit : Har fiksa litt info på muligheter med tower

Endret av aiaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...