Arinomi Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Det gjør ikke det. Da må man bruke en annen versjon, NordisKnoppix. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Skal være så enkelt som å skrive "setxkbmap no" når man er inne i X. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jaok. Men Dreamlinux støttet ikke norsk tastaturoppsett. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg skal ikke påstå at du tar feil, men jeg har brukt diverse linuxdistroer siden 1997, og har aldri støtt på noen som ikke støtter norsk tastatur, så jeg finner dette litt rart, for å si det mildt. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Dreamlinux er rimelig nytt, da. Jeg testet på Live-CDen, pluss at jeg spurte en kompis som hadde prøvd Dreamlinux en del. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg skal teste "setxkbmap no" når jeg har lastet ned den nye versjonen Lenke til kommentar
Decline Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Noen som vet hvilket ikonsett DreamLinux har? Kunne ikke finne noe som het DreamLinux på gnome-look, så er det et eget navn på det? Tenker da på ikonene som blir brukt bl.a her: http://distrorankings.com/uploads/distrora...2.2BETA-MME.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå