DirtyBit Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Hei, Kommer hjem fra sommerferie og finner ut at vi har vist litt mer ferie penger igjen enn vi trodde...så dama skal invistere i en ny laptop, men cluet er at den skal ikke koste mer enn 8-9 000 kr krav: - 2gb RAM - Vista? - sterk nok CPU til å kjøre WoW - 75gb+ - Helst dual core hvis mulig Noen som har noen forslag? - takk Lenke til kommentar
rottert Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Dell anbefaler jeg. Hva med en av disse? Det er hundrevis av alternativ i din prisklasse, men uansett hva du velger hos dell så får du det du betaler for! Hvis du har den prisklassen anbefaler jeg å gå opp en 3hundrelapp eller 2 i pris. Om det ikke er aktuelt har du flere alternativ under din pris. For all del sats på 2gb ram og et kurant skjermkort. edit: I og med at jeg har bestilt dell laptop selv, er jeg kanskje ikke rette mann å høre på siden alt jeg kjøper har jeg lett for å kalle verdens beste. Men har uansett bra erfaring med dell både på kvalitet og support fra før. Endret 19. juli 2007 av rottert Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 tenkte på denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=336010 men er skjermkortet no serlig? sammenlign skjermkortet med et nvida 7900, er det dårligere? bedre? mye bedre?mye dårligere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå